|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

لپ تاپ های ویوو بزودی با نسل یازدهم پردازنده های اینتل می آیند

امیررضا فروزان

ردمی اخیراً سری ردمی بوک خود را در هند منتشر کرد . ریلمی ، یکی دیگر از سازندگان محبوب تلفن های هوشمند نیز در تلاش است تا اولین محصول لپ تاپ خود را در کشور معرفی کند .

ظاهراً یک شرکت چینی دیگر که به تولید موبایل های هوشمند مشهور است ، در حال آماده سازی لپ تاپ جدیدی برای این کشور آسیایی است . ویوو نام خود را به دلیل دوربین های مدار بسته و تلفن های هوشمند درجه یک خود تغییر داد ، اما مجموعه خود را با تلفن های هوشمند میان رده ای که 5G را ارائه می دهند در سال های اخیر گسترش داد . در حال حاضر ، شرکت متعلق به BBK در حال آماده سازی اولین محصول خود در بازار لپ تاپ است .

از زمان شروع همه گیری ، ما شاهد گذار جهان به تکالیف و مطالعه خانه بودیم . این امر تقاضا برای دستگاه های توانمندی را که بدون هیچ مشکلی این وظایف را اجرا می کنند بسیار افزایش داده است . ریلمی تقریباً از این تقاضا آگاه است . بنابراین ، تصمیم گرفت اولین لپ تاپ و تبلت خود را در سال 2021 معرفی کند . در حال حاضر ، طبق گزارش جدید ، شرکت خواهرش ویوو نیز وارد این بخش خاص می شود . این شرکت در حال انجام بررسی لپ تاپ است . این نظرسنجی درباره اندازه صفحه نمایش و جزئیات پردازنده سوال می کند . شایعات نشان می دهد که این شرکت لپ تاپ ها را در دو اندازه صفحه نمایش معرفی می کند و آنها با پردازنده های نسل 11 اینتل کور عرضه می شوند .

این نظرسنجی نشان می دهد که اولین لپ تاپ ویوو مجهز به نسل 11 اینتل کور و یا پردازنده کور اینتل 5 خواهد بود . اگر به خاطر می آورید ، ریلمی نظرسنجی مشابهی را در ماه مه قبل از تأیید ریلمی بوک انجام داده است . ظاهراً این یک استراتژی مشترک بین شرکتهای متعلق به BBK است . بر این اساس ، می توان انتظار داشت که ویوو در ماه های آینده یک لپ تاپ را نیز معرفی کند .

 

رویداد راه اندازی سری VIVO X70 در نزدیکی شروع است

 


طبق شایعات ، ویوو در حال آماده شدن برای معرفی سری Vivo X70 خود در ماه های آینده است . در حالی که ما در حال حاضر نمی توانیم این را تأیید کنیم ، رویداد معرفی سری جدید X ممکن است فرصت خوبی برای ویوو برای معرفی اولین لپ تاپ خود باشد . این مجموعه شامل Vivo X70 ، X70 Pro و X70 Pro+ خواهد بود . نوع وانیلی با Dimensity 700 اجرا می شود ، در حالی که نسخه Pro+ با Snapdragon 888 Plus عرضه می شود . جالب اینجاست که نام تجاری فرعی این شرکت نیز بزودی iQOO 8 را با SD888+ عرضه می کند. بعد از ویوو ، ما از دیدن یک لپ تاپ گیمینگ iQOO تعجب نمی کنیم . اما این یک داستان دیگر است . 

شایان ذکر است که این شرکت همچنین می تواند این سه ماهه را کنار بگذارد و لیست جدید را برای تعطیلات ترک کند . امیدوارم لپ تاپ جدید به اندازه کافی با ریلمی بوک تفاوت داشته باشد . ما انتظار داریم ویوو یک دوربین قدرتمند برای عکس های سلفی و تماس های ویدئویی بیاورد . علاوه بر این ، احتمالاً از ویندوز 11 درست مانند ریلمی بوک پشتیبانی خواهد کرد . 

 

انتظارات شما برای لپ تاپ جدید ویوو  ( ویوو بوک ) چیست ؟

 

منبع : gizchina

 

 

 

 

 

 

 

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد