|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

تاریخ راه اندازی MIUI 13 ، می میکس 4 و سری های می پاد 5 فاش شده است

امیررضا فروزان

شیائومی پس از عرضه محصولات جذاب در سراسر جهان به شماره 338 در لیست ثروت 500 تایی خود رسیده است .

این شرکت به طور مداوم در حال رشد و سرمایه گذاری در بخش های مختلف است ، با این حال ، مدال طلا هنوز بر روی خط تلفن های هوشمند خود می درخشد . امروز ، مدیرعامل شرکت لی جون تأیید کرد که مراسم سخنرانی سالانه خود را در 10 آگوست برگزار می کند . لی جون همچنین تأیید کرد که سخنرانی اصلی هفته آینده جزئیات بیشتری در مورد تلفن های هوشمند بعدی و ارائه اطلاعاتی از این برند ارائه می دهد . ما انتظار داریم مدیر اجرایی شرکت سری می میکس 4 ( Mi MIX 4 ) و می پاد 5 ( Mi Pad 5 ) را به نمایش بگذارد . همچنین ممکن است اولین تیزر رسمی MIUI 13 را دریافت کنیم ، که به روز رسانی بزرگ بعدی این شرکت برای رابط کاربری ( بر پایه ) اندرویدی خود خواهد بود . 

 

Mi Mix 4 

 

Mi Mix 4

 

این رویداد برای شیائومی بسیار مهم است و چیزی است که طرفداران می ( Mi ) مدتها منتظر آن بودند . اول از همه ، این شرکت احتمالاً می میکس 4 را تأیید می کند و برخی از قابلیت های تلفن های هوشمند جدید را مورد تمسخر قرار می دهد . سری می میکس جهان را متحول کرد و اساساً رقابت برای طراحی صفحه نمایش بدون حاشیه را آغاز کرد . وقتی همه شرکت های تلفن هوشمند به طراحی تمام صفحه روی آوردند ، شیائومی سعی کرد با معرفی می میکس 3 با طراحی کشویی ، نوآوری داشته باشد . این شرکت با اولین تلفن هوشمند تاشو خود ، می میکس فولد ، مجموعه میکس را به دنیای زندگی بازگرداند . اکنون ، یک تلفن هوشمند معمولی با نام میکس 4 نشان داده می شود . گفته می شود این دستگاه دارای طراحی تمام صفحه بدون شکاف یا بریدگی است . برای رسیدن به این هدف ، شیائومی دستگاه را به راه حل دوربین زیر صفحه مجهز کرده است .

 

سری های می پاد 5 

 

سری های می پاد 5

 

این رویداد همچنین اولین بار در سه سال گذشته است که شیائومی یک تبلت جدید به بازار می آورد . ما مدت هاست شایعاتی در مورد تبلت های جدید می پاد 5 می شنویم . اکنون با تأیید لی جون در مورد  " محصولات آینده " ، در نهایت می توانیم مطمئن باشیم که این شرکت دستگاه های جدیدی را برای دوستداران صفحه نمایش بزرگ ارائه می دهد . ما انتظار داریم حداقل سه تبلت جدید با مشخصات متفاوت داشته باشیم . این دستگاه ها همچنین از می پاد او اس ( MiPadOS ) استفاده می کنند که نسخه متمرکز بر رایانه لوحی MIUI است . شیائومی از تجربه اندک اندروید در رایانه های لوحی آگاه است و سعی خواهد کرد تا دیدگاه خود را درباره آی پد او اس ( iPadOS ) پیاده کند ، البته با استفاده از نرم افزار MIUI مبتنی بر اندروید برای این کار .

 

MIUI 13

 

MIUI 13

 

شیائومی در پایان سال گذشته تصمیم گرفت تا MIUI 12.5 را به عنوان نسخه ارتقاء یافته MIUI 12 به نمایش بگذارد . با این حال ، همچنان به روز رسانی بزرگ سیستم عامل با فرمت MIUI 13 عرضه می شود . شایعات قبلی حاکی از پیشنهاد MIUI 13 همراه با می میکس 4 می باشد . با این حال ، شاید این کیس اینگونه نباشد زیرا نرم افزار نیازمند اصلاحات است . به هر حال ، ما در مراسم ( رونمایی ) 10 آگوست انتظار داریم نهایتا جزئیات مربوط به نرم افزار جدید را فاش کند . برای اولین بار ، شیائومی از ویژگی های سیستم عامل جدید رونمایی کند . 

با توجه به شایعات ، MIUI 13 دارای طراوت بصری ، یک ویژگی لمسی طبیعی جدید و یک ویژگی رم داخلی بومی است .

هنوز یک هفته کامل تا رویداد 10 آگوست باقی مانده است . ما انتظار داریم که شیائومی پیش از این رویداد تیزرهایی را ارائه دهد. پس با ما همراه باشید .

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد