|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

Apple Fitness + تمریناتی را برای بارداری و بزرگسالان مسن اضافه می کند

امیررضا فروزان

این سرویس همچنین به معرفی برخی از مربیان و انگیزه های جدید از جین فوندا می پردازد .

( اپلیکیشن ) Fitness برای همه مناسب است ، و اپل با تمرینات جدید برای بارداری ، بزرگسالان مسن تر و مبتدیان ، برنامه تمرینی خود را گسترده تر می کند .

مزایای جدید ( اپلیکیشن ) Fresh Fitness + ، شامل یوگا با مربی قدیمی جونل لوئیس ، HIIT پر انرژی با انجا گارسیا و تمرینات پیاده روی با جین فوندا از دوشنبه 19 آوریل آغاز می شود .

تمرینات برای بارداری 

 

تصویری از یک خانم باردار در حال ورزش 

 

اگر می خواهید در دوران بارداری فعال بمانید و یا برای زندگی با یک نوزاد تازه متولد شده آماده شوید ، یکی از 10 تمرین را که توسط مربی بدنسازی ( برنامه ) پلاس و مادر آینده ، بتینا گوزو هدایت می شود ، امتحان کنید . با تمرین کنندگان همکار و مادران جدید ، امیلی فایت و آنجا گارسیا ، 10 دقیقه تمرین گوزو هر مرحله از بارداری و هر سطح تناسب اندام را تمرین کنید . او حتی نکاتی را برای اصلاح حرکات با استفاده از بالش ارائه می دهد .

 

تمارین برای بزرگسالان 

 

 

برای فعال بودن هرگز دیر نیست . مربی اپل ، مولی فاکس ، مجموعه ای از هشت تمرین را با تمرکز بر قدرت ، انعطاف پذیری ، تعادل ، هماهنگی و تحرک هدایت می کند . بسیاری از فعالیت های 10 دقیقه ای فاکس به یک دمبل سبک نیاز دارند . تجهیزات ندارید ؟ مشکلی نیست ، (شما) همچنین می توانید به وزن بدن ، صندلی یا حتی دیوار خود اعتماد کنید .

 

تمرینات برای مبتدی ها

 

دو فرد در حال ورزش

 

عضویت در سالن بدنسازی را کنار بگذارید و در خانه به تمرینات یوگا ، قدرت و HIIT بپردازید . اپل با افتخار گفت : " برای کسانی که تازه شروع به کار می کنند ، خود را مبتدی می دانند یا پس از یک وقفه طولانی دوباره در حال ورزش هستند ، اکنون حتی تمرینات بیشتری برای انتخاب قدرت ، استقامت و انعطاف پذیری در اختیار دارند . تمام حرکات کم تأثیر بوده و به راحتی دنبال می شوند تا به مبتدیان کمک کنند با انجام تمرینات اساسی احساس راحتی کنند . "

زمانی برای پیاده روی همراه با جین فوندا 

 

تصویری از یک اپل واچ و دو مونو پاد

 

برای حرکت نیاز به انگیزه ای دارید ؟ چه کسی بهتر از ملکه تمرین دهه 80 جین فوندا برای الهام بخشیدن و نشاط بخشی است ؟ در یک قسمت جدید از زمان پیاده روی ، بازیگر ، تهیه کننده ، نویسنده و فعال درمورد ایستادن در برابر ترس و قدرت اقدام برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی صحبت می کنند .

کوپرتینو این مجموعه صوتی را اوایل سال جاری با مشاهیری مانند دالی پرتون ، دریموند گرین ستاره NBA ، شاون مندز نوازنده و اوزو آدوبا برنده جایزه امی راه اندازی کرد . هر قسمت 25 تا 40 دقیقه ای روی صدای متفاوتی متمرکز می شود تا با به اشتراک گذاشتن داستان ها و آهنگ ها ، همراه با عکس های روی صفحه ، به گذراندن زمان پیاده روی شما کمک کند . Time to Walk در برنامه Apple Watch Workout قرار دارد و به ایرپادها یا مجموعه دیگری از هدفونهای بلوتوث سازگار نیاز دارد .

جی بلهنیک ، مدیر ارشد فناوری های تناسب اندام این شرکت ، در بیانیه ای گفت : " Apple Fitness + با اپل واچ ادغام شده است تا هدف خود را برای کمک به مردم برای داشتن یک روز بهتر بسازد . با داشتن گزینه های بیشتر برای شروع کار ، و داشتن سلامتی و سلامتی در دوران بارداری و همچنین در هر سن یا سطح آمادگی جسمانی ، امیدواریم افراد بیشتری الهام گرفته شوند تا با تیم شگفت انگیز مربیان پرشور ما به حرکت خود ادامه دهند . "

یک رابط بصری ، انتخاب کلاس خوب ، تیم مربی متنوع و لیست پخش موسیقی با کیفیت ، ( موجب شده تا ) Fitness + از پی سی مگ امتیاز عالی بدست بیاورد . سه ماه رایگان سرویس را با خرید Apple Watch Series 3 یا بالاتر از آن بکشید . هزینه اشتراک مشترک 9.99 دلار در ماه یا 79.99 دلار در سال است و به اپل واچ و آیفون نیاز دارد .

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد