|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

T-Mobile دقیقا یک سال برای تسلط بر اینترنت 5G فرصت دارد

امیررضا فروزان

مسابقه برای ( گسترش ) 5G بیشتر از یک دوی سرعت یک ماراتن است و شرکت T-Mobile در حال پیروزی است . اما شکرت وِرایزون در تلاش است و می خواهد C-Band را در ماه مارس آینده در 46 منطقه مترو مستقر کند. آیا T-mobile می تواند برتری خود را حفظ کند؟ آیا OnePlus 9 کمک خواهد کرد ؟

T-Mobile یک سال فرصت دارد تا موقعیت خود را به عنوان شرکت مخابراتی 5G پیشرو در ایالات متحده تقویت کند . اگر بخواهد این کار را انجام دهد ، باید سریع حرکت کند ، مطمئن باشید و مرنکب هیچ اشتباهی نمی شود . 

این هفته اولین نقطه اتصال 5G T-Mobile و تعدادی تلفن جدید T-Mobile را آزمایش کردم ( بررسی ها به زودی انجام می شود ) . هات اسپات حامل فرکانس Inseego M2000 به زیبایی کار می کند و تا حد زیادی بهترین طرح هات اسپات 5G کشور را با 50 دلار برای 100 گیگابایت دارد . T-Mobile با فرکانس Magenta MAX اولین برنامه خدمات 5G واقعاً خنثی شده در سطح کشور را ارائه می دهد . واضح است که در این لحظه ، حداقل در مناطق شهری ، T-Mobile این فرصت را دارد که خود را به عنوان تنها شرکت مخابراتی که در واقع 5G درست و فروش می کند ، تعریف کند .

هفته آینده قرار است شاهد عرضه سری OnePlus 9 باشیم و من انتظار دارم شرکت T-Mobile با آن موبایل های پرشور و پرصدا ، شاید حتی با یک نسخه انحصاری در موبایل ، در مرکز رقابت قرار بگیرد . وان پلاس جزئیات را از جمله شارژ بی سیم سریع و 50 وات و یک نمایشگر کاملاً کارآمد از نظر قدرت فریب و تحت تاثیر قرار داده است .

اما زمان در حال تیک تاک زدن است ، تهدید ( اصلی ) ورایزون برای استقرار باند C در 46 منطقه اصلی مترو تا مارس آینده . ( بنابراین ) T-Mobile باید سریع اقدام کند ، ضربه سختی بزند ، و بسیاری از مردم را درباره اینکه پوشش باند میانی 5G آن ها برای عبور از تجربه بد شبکه ای ، واقعی است ، متقاعد کند . 

در مناطق روستایی ، در حال حاضر هیچ کس 5G را به درستی نمی سازد . در بهترین حالت آنها در حال ساخت چیزی هستند که مانند 4G کار می کند اما برچسب ' 5G ' روی آن است . اما T-Mobile در آنجا نیز دارای شانس دارد . این احتمال وجود دارد که FCC اواخر امسال ، در چیزی به نام حراج 108 ، امواج روستایی را دقیقاً در منطقه " ظرفیت فوق العاده " T-Mobile ارائه دهد . اگر چنین باشد ، باید خرید ، خرید ، خرید ، سپس ساخت ، ساخت ، ساخت . 

 

در حال حاضر ، T-Mobile برنده 5G است

 

از گوشه و اطراف به من می گویند که شاید هفته بعد اعلامیه بزرگ خانگی T-Mobile را بشونیم . چیزی که من برای آن دعا می کنم آن است که یک نقشه پوشش واقعی یا حتی نوعی ضربه چاقو به یک نفر است . بسیاری از این سرویس ها و خدمات پوششی از قبل تعیین و اعلام شده است ، و سپس ما دریافتیم که بیشترشان هیچ آدرسی در منطقه مشخصی ندارند . در اینترنت خانگی ، این نیازمند لیست مواردی است که T-Mobile لغو می کند. به نظر شما T-Mobile می تواند برنده 5G شود ؟

 

این ممکن است به همان اندازه که امسال به گلکسی نوت 21 نزدیک می شوید نزدیک باشد

 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد