|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

Hacker Breaches Gab ، یک شبکه دوستانه و اجتماعی ترامپ پسند است

امیررضا فروزان

Gab در ابتدا سعی داشت گزارشاتی که نقض کرده بود را کوچک کند . اما در یکشنبه ، موسس سایت بیان کرد که " هکر های شیطانی " به این شبکه اجتماعی حمله کرده بودند .

یک هکر اشکار کرده است که 60 گیگابایت از Gab ، یک شبکه اجتماعی مخصوص که خانه بسیاری از هواداران ترامپ است ، سرقت کرده است . 

در یکشنبه ، یک گروه فعال که Distributed Denial of Secrets نامیده می شوند ، گزارش داد که اطلاعات را از hacktivist به دست آورده بود تا کاربران درستین را در این پلتفرم افشا کند . 

70 گیگابایت از اطلاعات شامل 40 میلیون پست های عمومی و خصوصی است که در Gab تولید شد ، علاوه بر آن در پیام های خصوصی و پسورد های مخلوط کاربران در این شبکه اجتماعی . 

با توجه به Wired ، JaXpArO" عامل هکتیست یک اشکال تزریقی SQL را در وب سایت Gab کشف کرد ، که به آنها امکان می دهد پرس و جو کنند و سپس اطلاعات را از پایگاه داده شبکه اجتماعی عبور دهند .

انکار توزیع شده اسرار اکنون اطلاعات 70 گیگابایتی را منتشر می کند ، اما فقط به صورت تغییر یافته فقط برای محققان و روزنامه نگاران است. (به عنوان مثال ، تمام رمزهای عبور هک شده و اطلاعات قابل شناسایی شخصی حذف شده است.) این گروه می گوید که بانک اطلاعاتی فاش شده به مردم کمک می کند تا سازماندهی آنلاین در شبکه های اجتماعی را که باعث حمایت طرفداران طرفدار ترامپ در 6 ژانویه به پایتخت ایالات متحده شد ، درک کنند . 

Emma Best ، یکی از موسسان Distributed Denial of Secrets ، در یک مصاحبه به Wired گفت : " این یک راه زیر زمینی طلا برای تحقیق و جستجو برای افرادی است که به نظامیان ، neo-Nazis و افراد راست افراطی ، در 6 ژانویه نگاه می کنند . " 

در ابتدا Gab تلاش کرد تا این نقض را زیاد مهم نشان ندهد و کم کند . در جمعه ، موسس سایت Andrew Torba مدعی شد شرکتش آسیب پذیری تزریق SQL آگاه بوده است و مشکل نرم افزار تعمیر شده است . در زمان مشابه ، او اشاره کرد که چگونه مخلوط کردن می تواند اساساً اطلاعات رمز عبور کاربر را مخدوش کند .

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد