|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

در Rack N Ruin دنیا را نابود کنید .

امیررضا فروزان

تا حالا آرزوی نابود کردن دنیا را داشتید ؟ ایا تا حالا دوست تعجب کرده اید یا علاقه مند بوده اید که بازیدر نقش تبه کار چگونه است ؟ اگر پاسخ شما بله است ، حالا میتوانید در Rack N Ruin بازی کنید .

 

تصویری از کاراکتر یک بازی که در حال خندیدن است

 

Rack N Ruin یک بازی تهاجمی ، گلوله ای و جهنمی است ، جایی که بازیکنان در آن کنترل یک جادوگر اهریمنی به نام Rack را به دست میگیرند و او را در راهش برای خراب کردن یک سیاره برای استاد تاریکش راهنمایی و هدایت میکند . سفر Rack او را در یک دنیای بزرگ پر از سیاه چال ها ، دشمنان ، معما ها و راز ها و ... قرار میدهد . 

 

 

جهان کوچک بی کار نخواهد ایستاد ، و قهرمان آنها در مقابل Rack ، یک فاتح درنده خو و کوچک که برای جهان های بی شماری پایانی سخت به ارمغان آورده است ، به پا بر می خیزد .  به هر حال ، ارباب پرهیجان شیطان پرشور میخواهد دنیا برده او باشد و دنیا تحت سلطه گری اش باشد . به Rack اخرین فرصت داده شده است تا دنیایی به زانو درآمده به جای منفجر کردن آن به ارمغان بیاورد . 

 

تصویری از یک شخصیت و کاراکتر منفی در بازی با چسمانی زرد و ظاهری حراس انگیز

 

جادوگر بودن برای Rack و بالا بردن چندان سنگین نیست و به جای آن او از دهن ( خود ) برای جابجایی بلوک ها ، چرخاندن کلید و سلاح های احضار و فرا خواندن جادویی برای انجام پسشنهاداتش استفاده می کند . Rack انباری از قدرت ها و آیتم های جادویی را در اختیار خود خواهد داشت . این سلاح ها تنها برای نابود کردن دشمنان Rack استفاده نخواهد شد ، بلکه برای حل کردن معما های متعدد نیز به کار گرفته میشود . دنیای رنگ امیزی که با وضوح HD ارائه می شود . دنیای با کاوش و فساد ( در این بازی ) در انتظار Galia است . هر منطقه ای یا ناحیه ای فساد انگیز خواهد بود ، و به بازیکن این اجازه را میدهد تا تا جهان را از افسانه افسونگری با شکوه به دنیای ترسناک و شوم تغییر دهد . هر لحظه بخشی از دنیا سقوط میکند ، Rack قدرت میگیرد و دشمنان اهریمنی غیر مسلح به پا می خیزند . در پایان ، تنها آینه وحشتناک جهان Galia باقی میماند . تخریب ، ضرب و شتم ، و تباهی در انتظار همه است . 

 

تصویری از یک بازی و بازی چهار شخصیت

 

گروهی از دشمنان خود را به وسیله چهارسلاح اصلی نابود کنید . با مجموعه ای از 24 طلسم و افسون ، آیتم ها و تدابیر ، مرگ را از بند رها کنید . آیتم های خاصی را پیدا کنید که به بازیکن اجازه میدهد تا بر اساس نوع سلاح اصلی اثرات متقابل و منحصر به فرد را بسازد . در حین زدن و جنگیدن با روئسای تایتانیک و 30 دشمن منحصر به فرد ، مجموعه الگو های گلوله خارا بسازید . در کاوش برای یک دنیای مسحور و نیک خواه باشید ، و سپس آن را به تصور کابوس وار سابق خودتان تبدیل کنید . غارت کردن قلعه ها ، سیاه چاله ها ، فرار از زندان ها ، هدایت در غارهای تاریک ، و بیدار کردن شروران و زیان آوران باستانی . حل کردن معما های منحرف و غیر مستقیم ، و بیش از 100 راز را در زمین جستجو کنید . نقش بازیگر میان مردم شهر را پیدا کنید و روح مردم شهر را جمع کنید . 

منبع : news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد