|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

بازی های جدید برای Gold در فوریه 2021 ، Gears 5 و بیشتر

امیررضا فروزان

بازی های ماه فوریه همراه با صف Gold اینجاست ! در Xbox Series X|S و Xbox One ، یکی از تحسین شده ترین حماسه های بازی Gears 5 را تجربه کنید .

در عنوان وحشت_هیجان انگیزی که کار خود را با R esident Evil آغاز کرد ، در مقابل مردگان زنده ، خود را نجات دهید و زنده بمانید ، و دنیای زیبا و خیالی Salt را در پلتفرمر اکشن Trials of Fear Edition : Dandara . و برای طرز قرارگیری کلاسیک ما از طریق Backward Compatibility  ، شلاق خود را به صدا در آورید و برای جستجو برای مقبره امپراطور در Indiana Jones آماده شوید و به دنیای آشفته E.D.N III درنقش اکشن تک_تیرانداز در سیاره گم شده 2 بازگردید . 

اعضای Xbox Live Gold دسترسی های انحصاری برای مدت کوتاهی به عناون بخشی از Gold خواهند داشت . اعضای Xbox Game Pass Ultimate نیز تمامی مزایای خارق العاده Gold به علاوه دسترسی به بیش از 100 بازی با کیفیت همراه با Xbox Game Pass دریافت خواهند کرد .  

  • Gears 5 ($39.99 دلار) : از 1 تا 28 فوریه در دسترس است . 
  • Resident Evil ($19.99 دلار) : از 1 تا 28 فوریه در دسترس است . 
  • Dandara: Trials of Fear Edition ($14.99 دلار) : از 16 فوریه تا 15 مارچ در دسترس است . 
  • Indiana Jones and the Emperor’s Tomb ($9.99 دلار) : از 1 تا 15 فوریه در دسترس است . 
  • Lost Planet 2 ($19.99 دلار) : از 16 تا 28 فوریه در دسترس است . 

Gears 5

تجربه مبارزه جشن گرفته شده و چند نفره را در ( نسخه ) کاملا بهینه شده Xbox Series X| تجربه کنید . با نزول کلی جنگ ، Kait Diaz برای کشف کردن ربط و ارتباط خود با دشمن جدا میشود و خطر درست را برای خود Sera پیدا میکند . 

Resident Evil

بازی است که ژانر را تعریف میکند . در نسخه بازسازی شده ، تیم به نیرو های ویژه S.T.A.R.S. می پیوندد و یک عمارت مرموز و مبهم را در حوالی راکون سیتی بررسی میکنند . مواظب باشید ، زیرا امکانات کم هستند و مردگان زنده ( زامبی ها ) در اطراف شما هستند . 

Dandara: Trials of Fear Edition

راز ها ، خطرات ، و مجموعه ای از شخصیت های منحصر به فرد دنیای Salt را پیدا کنید . در این پلتفرمربه سبک metroidvania ، یک شیرزن از انتهای ترس برمیخیزد و به یک جهان در آستانه نابودی و سقوط کمک کند . دارای هنر دست ساز پیکسل خیره کننده ترکیب موسیقی اصلی که یک سرزمین عجایب دیداری و شنیداری را به ارمغان می آورد . 

Indiana Jones و مقبره امپراطور

زمان آن است که کلاه خود را بپوشید ، و به Indy کمک کنید تا یکی از یکی از قدرتمند ترین مصنوعات ساخته شده برای مردم را بازیابی و پیدا کند . ایندیانا جونز و آرامگاه امپراطور
وقت آن است که فدورا را بپوشید و به ایندی کمک کنید یکی از قدرتمندترین مصنوعات شناخته شده برای انسان را بازیابی کند. به سبک حماسی و جهانی ، نازی ها و دنیای زیرزمینی آسیا را ادامه دهید تا قلب مرموز اژدها را قبل از اینکه به دست دشمن بیفتد ، پیدا کنید. 

سیاره گم شده 2

پس از ده سال حذف شدن از عنوان اصلی ، به سیاره اشفته تکه تکه شده جدا از جنگ و نبرد برای انرژی گرمایی و حرارتی برگردید . با چهار بازیکن همکاری بازی کنید و شخصیت خود را با زراد خانه ای از وسایل نقلیه و اسلحه ها شخصی کنید . 

اینجا درباره بازی های ما و برنامه Gold بیشتر بخوانید و برای آخرین اخبار Xbox Wir درXbox همراه ما باشید . مانند همانطور که قبلا گفتیم ، اگر شما یک کاربر Xbox Game Pass Ultimate باشید ، شما تمامی مزایای Xbox Live Gold را به دست می آورید و بیش از 100 بازی باکیفیت شما میتوانید در Xbox ، رایانه های شخصی و دستگاه های اندروید همراه با بازی های بخش cloud ( جایی که دردسترس است ، Beta ) ، و دسترسی به EA Play بدون هیچ هزینه اضافی . همیشه بازی های جدید اضافه میشوند ، بنابراین زمانیکه شما به دنبال بازی مورد علاقه بعدی خود هستید ، هیچ چیز جدیدی برای بازی نخواهید داشت . اگر شما ( کاربر ) جدید هستید ، یا عضویت موجود Xbox Live Gold یا Xbox Game Pass for Console هستید ، امروز فقط با یک دلار آن را ارتقا دهید و به روز رسانی کنید . 

منبع : news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد