|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

گزارش مالی اولیه ال جی نشان‌دهنده‌ی رکوردشکنی درآمد در فصل چهارم ۲۰۲۰ است

فاطمه نظرپور فرد

طبق گزارش مالی اولیه‌ی ال‌جی در سال ۲۰۲۰، این شرکت موفق‌ به کسب درآمد عملیاتی ۳٫۱۹ تریلیون وون (۲٫۹۱ میلیارد دلار) شده است. درآمد ال‌جی در فصل پایانی ۲۰۲۰ رکورد جدیدی ثبت کرد. ال‌جی الکترونیکس (LG Electronics) روز گذشته نتایج اولیه‌ی عملکرد مالی سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۰ خود را در دسترس رسانه‌ها قرار داد. بر اساس گزارش ZDNet به‌ نقل از بیانیه‌ی مطبوعاتی ال‌جی، شرکت کره‌ای موفق شده است در بازه‌ی زمانی یادشده، درآمد عملیاتی ۶۴۷ میلیارد وون (۵۹۱٫۹ میلیون دلار) کسب کند و فروش محصولاتش را به ۱۸٫۸ تریلیون وون (۱٫۷۲ میلیارد دلار) برساند. بدین ترتیب درآمد عملیاتی و فروش ال‌جی نسبت ‌به سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۹، به‌ ترتیب ۵۳۶ درصد و ۱۶٫۹ درصد پیشرفت کرده است.

سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۰ از لحاظ کسب درآمد، بهترین سه‌ماهه‌ی چهارم ال‌جی محسوب می‌شود و این شرکت موفق‌به ثبت رکورد جدیدی شده است. این موضوع نشان می‌دهد ال‌جی توانسته است تا حد زیادی ضررهای ناشی از دنیاگیری ویروس کرونا را به‌ فراموشی بسپارد و فرآیندهای کاری خود را بازیابی کند.

ال‌جی توانسته بود در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۹ درآمد عملیاتی و فروش به‌ ترتیب ۹۸٫۶ میلیارد وون (۹۰٫۲ میلیون دلار) و ۱۶ تریلیون وون (۱۴٫۶ میلیارد دلار) را ثبت کند. این آمار باعث شد سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۹ بدترین فصل سال ۲۰۱۹ برای ال‌جی باشد.

بر اساس گزارش مالی ال‌جی، این شرکت کره‌ای موفق شده است در سال ۲۰۲۰ بالغ ‌بر ۳٫۱۹ تریلیون وون (۲٫۹۱۸ میلیارد دلار) درآمد عملیاتی به‌ جیب بزند و در مجموع فروش محصولاتش را به ۶۳٫۲۶ تریلیون وون (۵٫۷ میلیارد دلار) برساند. این اعداد نسبت ‌به درآمد عملیاتی و فروش ال‌جی در کل سال ۲۰۱۹ به‌ ترتیب ۳۱ و ۱٫۵ درصد افزایش پیدا کرده‌اند. این نخستین باری است که ال‌جی می‌تواند در طول یک سال، بیش از سه تریلیون وون (۲٫۷۴ میلیارد دلار) درآمد عملیاتی کسب کند. 

ال‌جی قصد دارد در پایان ماه جاری میلادی، گزارش مالی کامل خود را منتشر کند. شرکت کره‌ای در این گزارش، عملکرد سال ۲۰۲۰ را به‌طور کامل تشریح خواهد کرد. ال‌جی در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۰ توانست درآمد عملیاتی خود را نسبت ‌به سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۹ به ۲۲٫۷ درصد افزایش دهد. در آن زمان گفته شد عملکرد قوی لوازم خانگی و تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در بازار، دلیل اصلی افزایش درآمد این شرکت بوده است. 

به‌ دنبال آغاز قرنطینه‌ی ناشی از دنیاگیری ویروس کرونا، تقاضا برای محصولات ال‌جی کاهش پیدا کرد؛ اما طی چند وقت اخیر قرنطینه تقریبا از بین رفته است. خبرگزاری ZDNet می‌نویسد پایان قرنطینه یکی از عواملی بوده که روی افزایش فروش محصولات ال‌جی اثر گذاشته است. افزایش تقاضا برای محصولات ال‌جی در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰ نیز ادامه پیدا کرده است تا این شرکت بتواند درآمد خوبی کسب کند. اما گزارش مالی ال‌جی نشان می‌دهد که واحد موبایل این شرکت برای بیست‌ و ‌سومین فصل متوالی ضررده بوده است.

منبع: zoomit

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد