|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

8 روش‌ تضمینی خارج شدن از بلاک اینستاگرام (فوری)

فاطمه نظرپور فرد

بلاک موقت در ایسنتاگرام از مسائلی است که کاربران زیادی دغدغه آن را دارند. وقتی با پیام action block روبه رو می‌شوید و نمی‌توانید فعالیتی انجام دهید قطعا شرایط ناراحت کننده‌ای است اما می‌توان با استفاده از چند راه‌حل ساده این مسئله را برطرف کرد. کارشناسان سایت خرید ممبر تلگرام توصیه می‌کنند 8 روش تضمینی خارج شدن از بلاک اینستاگرام را بررسی کنید تا سریع از بلاک خارج شوید. هوش مصنوعی اینستاگرام هنوز مشکلاتی دارد و اقدامات کاربران را بدون دلیل واقعی مسدود می‌کنند. اگر شما کاربرعادی هستید و اشتباهی مرتکب نشده‌اید این مشکل را به اینستاگرام اطلاع دهید. اکثر مواقع اکشن بلاک شما برطرف خواهد شد. اگر این روش را قبلا انجام داده‌اید و نتیجه نگرفتید این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

بلاک شدن موقت در اینستاگرام؛ چرا و چگونه ؟

در قدم اول به این توجه کنید که چگونه متوجه بلاک شدن موقت در اینستاگرام می‌شوید. راه تشخیص دادن بلاک در اینستاگرام ساده است. اگر با پیامی با عنوان action block  رو به رو شده‌اید و یا قادر به انجام فعالیت‌هایی مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن و انتشار پست نیستید، شما بلاک شده‌اید.در اینجا چند مورد از دلایلی را بیان می‌کنیم که در باعث بلاک شدن شما توسط اینستاگرام می‌شود. این موارد را بررسی کنید تا مشخص شود چه خطایی کرده‌اید.

1 . حجم زیادی از افراد را فالو و یا آنفالو کردید

کاملا محتمل است که اگر افرادی زیادی را دنبال می‌کنید آنها متقابلا شما را فالو کردند و دنبال می‌کنند. پیگیری گسترده و دنبال نکردن افراد زیاد در بازه زمانی کوتاه ممکن است شما را به دردسر بندازد. چنین رفتاری باعث می‌شود شما شبیه یک ربات به نظر برسید و اینستاگرام شما را مسدود کند. افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام شیوه و اصول خودش را دارد، اگر برای افزایش فالوورهای خود دست به اینکار می‌زنید قبل از شروع اطلاعات کامل به دست آورید و بعد اقدام کنید. ما برای شما اطلاعات کافی و لازم را در سایت خرید ممبر تلگرام قرار داده‌ایم تا به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید.

  1. لایک کردن بیش از اندازه ممنوع

لایک کردن 3 تا 5 عکس در دقیقه برای اینستاگرام طبیعی است اما تعداد بیشتر (در حدود 100عکس) در یک دقیقه شما را مشکوک می‌کند. این فعالیت فقط از یک ربات برمی‌آید در نتیجه اینستاگرام شما را اکشن بلاک می‌کند.

اگرچه افراد زیادی برای افزایش لایک‌ها از خرید لایک ایرانی استفاده می‌کنند این روش علاوه بر مزایا و افزایش لایک پست‌ها می‌تواند مشکل ساز باشد. اما جای نگرانی نیست، اگر برای افزایش لایک‌های خود به سایت‌های معتبر مراجعه کنید با این مسئله مواجه نخواهید شد. سایت‌های معتبر از جمله سایت خرید ممبر تلگرام، در افزایش لایک‌ها با برنامه ریزی دقیق استفاده می‌کند. طبق این برنامه رفتارها و فعالیت‌های صفحه شما با دستورالعمل‌های اینستاگرام مطابقت می‌کند و هرگز اینستاگرام شما را به عنوان ربات شناسایی و بلاک موقت نخواهد کرد.

3. استفاده از نرم افزارهای مرتبط اما خطرناک

نرم افزارهای بسیاری وجود دارد که پیشنهادهای پردرآمدی برای بهبود صفحه اینستاگرام شما ارائه می‌دهند. این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند فالوور واقعی خود را افزایش دهید، برای محتوای خود لایک‌های زیادی بگیرید اما بیشتر شما در معرض دید اینستاگرام قرار می‌دهند.
در این مورد مشابه خرید لایک ایرانی عمل کنید. به صورت کلی تمام رفتارها و فعالیت‌های شما توسط الگوریتم‌های اینستاگرام زیرنظر قرار می‌گیرد. از جایی که افزایش فالوور واقعی و لایک واقعی زمان‌بر است و شما نیاز دارید زمان را کاهش دهید تا به رشد مورد نظر خود را داشته باشید، نمی‌توان استفاده از آنها را نادیده گرفت اما می‌توان این فعالیت‌ها را بهینه کرد و با اصول درست انجام داد. سایت معتبر خرید ممبر تلگرام به شما برای رسیدن به افزایش فالوور اینستاگرام در نتیجه فروش بیشتر به شما کمک می کند. این پروسه توسط کارشناسان اینستاگرام و پشتیبانی تلگرام تا همیشه ادامه دارد.

  1. کامنت گذاشتن‌های سریع

کامنت گذاشتن در مور عکس‌ها روش خوبی برای بیشتر در معرض قرار گرفتن است. با این حال کامنت‌های خیلی سریع برای تعداد زیادی از پست‌ها یا استفاده از شخص دیگری برای این‌کار می‌تواند حساب شما را دچار بلاک موقت در اینستاگرام کند.

5. ارسال نظرات مشابه برای پست‌ها

دلیل دیگری که می‌تواند باعث بلاک شدن موقت اینستاگرام شما شود ارسال چندین بار کامنت مشابه برای عکس افراد است. چیزی که شما را به دردسر می‌اندازد ربات‌هایی است که کار مشابه انجام می‌دهند و برای عکس‌ها کامنت‌های مشابه می‌گذارند که ربطی به پست ندارد. اگر شما مانند آنها عمل کنید اینستاگرام شما را با ربات‌ها اشتباه می‌گیرید و صفحه شما را اکشن بلاک می‌کند. اگر مایل به افزایش تعامل هستید از کامنت‌های موثر و مرتبط استفاده کنید.

افزایش کامنت‌ها کمک زیادی به رشد صفحات در اینستاگرام می‌کند برای همین افراد برای داشتن کامنت‌های واقعی از فالوور واقعی استفاده می‌کنند، شما نیز باید مانند فالوورهای واقعی عمل کنید.

انواع بلاک شدن (بن شدن) موقت اینستاگرام

  1. بلاک اقدام موقت

    بلاک اقدام موقت رایج‌ترین نوع است که معمولا تا 24 ساعت بعد منقضی می‌شود.

  2. بلاک اقدام با تاریخ انقضا

    این نوع از بلاک شدن زمان مشخص می‌کند و بعد از زمان تعیین شده منقصی می‌شود. معمولا این روش با استفاده از راه‌های ساده برطرف نمی‌شود و یا احتمال کمی دارد بهترین کار این است که منتظر بمانید. گاهی اوقات می‌توان آن را برطرف کرد اما به طور کلی بسیار نادر است.

  3. بلاک اقدام بدون تاریخ انقضا

    یکی از بدترین نوع بلاک شدن است زیرا تاریخ انقضا ندارد و می‌تواند از چند ساعت تا دو هفته طول بکشد. بعضی از روش‌های رفع بلاک روی این بلاک تاثیر می‌کند.

بلاک شدن موقت در اینستاگرام و خطر بلاک شدن برای همیشه

اگر برای اولین‌بار است که با این مسئله مواجه می‌شوید ممکن است از خود بپرسید چه مدت طول می‌کشد. این به دفعاتی بستگی دارد که شما کارهای اشتباه از نظر اینستاگرام انجام دادید و شما برای انجام فعالیت در صفحه خود بلاک شده‌اید. معمولا مدت زمان این ممونعیت از 24 ساعت تا 48 ساعت است.

علاوه براین مدت زمان ممنوعیت به اقدامات پیگیری شما بستگی دارد. اگر به انجام اقدامات اشتباه ادامه دهید ممکن است این بلاک شدن موقت طولانی‌تر می‌شود. اگر برای اولین بار بلاک موقت شده‌اید بهتر است رفتار مناسب خود را نسبت به فعالیت در اینستاگرام شروع کنید تا دیگر با این مسئله مواجه نشوید.

اگر فعالیت‌های ممنوع شما ادامه پیدا کند، به ارسال محتوای نامناسب ادامه دهید، فالوهای انبوه داشته باشید و به آنفالو کردن افراد ادامه دهید، نظرات تصادفی بیش از حد برای پست‌ها ارسال کنید، ممکن است در نهایت بلاک دائمی برای صفحه خود از اینستاگرام دریافت کنید.

الگوریتم های بی‌رحمانه اینستاگرام ؟!

این مسئله را در نظر بگیرید که شما زمان زیادی برای صفحه اینستاگرام خود گذاشتید، محتوای با کیفیت تولید کردید، تقویم محتوایی تنظیم کردید و … اما با فعالیت‌های نادرست و استفاده از سایت‌های نامعتبر برای سرعت دادن به رشد صفحه اینستاگرام خود، آن را از دست می‌دهید. قطعا تجربه آن خوشایند نیست اما اینستاگرام در این مورد بی‌رحمانه عمل می‌کند تا کاربران را مجاب به رعایت قوانین خود کند.

شما می‌توانید با احترام گذاشتن به قوانین اینستاگرام به رشد و فعالیت خود ادامه دهید تنها کافی است از روش و اصول درست استفاده کنید. برای افزایش فالوور واقعی و ایرانی، افزایش لایک ایرانی و نرخ تعامل خود از سایت‌های معتبری استفاده کنید که برنامه خود را با قوانین اینستاگرام تنظیم می‌کنند.

قطعا شما ربات نیستید پس نباید مانند ربات عمل کنید. این مسئله‌ای است که اغلب سایت‌های نامعتبر آن را در نظر نمی‌گیرند و مسئولیت اتفاقات بعد از آن را نمی‌پذیرند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه عملکرد و خدمات اینستاگرام به سایت خرید ممبر تلگرام مراجعه کنید.

راه‌حل برای رفع بلاک اینستاگرام

شانس برداشتن اکشن بلاک وجود دارد. روش‌های مختلف را برای رفع بلاک مرور می‌کنیم.

  • به اینستاگرام گزارش دهید

به اینستاگرام درخواست ارسال کنید تا به محض دیدن پیام اکشن بلاک حساب شما را به صورت دستی بررسی کند. همانطور که می‌دانید اینستاگرام با ربات‌ها مبارزه می‌کند. زمانی که شما درخواست بازبینی دستی می‌کنید یا مشکلی را گزارش می‌دهید قطعا به اینستاگرام اطلاع می‌دهید که شما ربات نیستید.

اگر در 12 ساعت بعد از ارسال اولین پیام از بلاک موقت اینستاگرام خارج نشدید آن را دوباره ارسال کنید. می‌توانید هر تعداد که خواستید ارسال کنید معمولا یک تا دو پیام اول بررسی نمی‌شوند، پس بهتر است چندین بار ارسال کنید. با این روش تقریبا 50 درصد در خارج شدن از بلاک موقت اینستاگرام موثر است. گزینه درخواست بازبینی دستی در قسمت تنظیمات، راهنما و گزارش یک مشکل بروید و فقط توضیح دهید که قادر به انجام کاری نیستید و کار اشتباهی انجام ندادید. انجام این کار بسیار ساده، سریع و موثر است به ویژه برای افرادی که هیچ اشتباهی انجام ندادند.

  • نرم‌افزارهای دردسر ساز ممنوع

برای فعالیت اینستاگرام از نرم افزارهای حاشیه‌ای استفاده نکنید. اغلب این نرم افزارها شما را با مشکل مواجه می‌کنند. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید ابتدا مطمئن شوید همه‌ی دسترسی‌ها را از بین برده‌اید و تایید اعتبار دو عاملی فعال کنید. بسیاری از کاربران این را نمی‌دانند اما وقتی احراز هویت دو عاملی را فعال می‌کنید اساسا به اینستاگرام اطلاع می‌دهید که از ابزارهای شخص دیگری استفاده نمی‌کنید و با اینکار اعتبار صفحه خود را افزایش می‌دهید و بلافاصله اکشن بلاک شما برطرف می‌شود اما در غیراینصورت قطعا به شما کمک می‌کند تا در آینده به این مشکل برنخورید.

  • نصب مجدد اینستاگرام

برنامه اینستاگرام را حذف کنید و دوباره نصب کنید. این روش کوکی‌ها، حافظه پنهان و سایر مواردی که اینستاگرام ذخیره می‌کند را حذف می‌کند. در رفع بلاک‌های موقت این روش موفقیت‌های زیادی داشته است.

  • استفاده از دیتا تلفن همراه

به شبکه تلفن همراه متصل شوید. تحقیقاتی که انجام شده‌است نشان می‌دهد مسدود شدن اقدامات شما در صورتی که از ip منزل استفاده می‌کنید آسان‌تر از اینترنت موبایل است. اگر به همین دلیل اکشن بلاک شده‌اید این روش شما را از این وضعیت خارج می‌کند.

  • از تلفن همراه به لب‌تاپ پناه ببرید

یک قدم جلوتر بروید و دستگاه مورد استفاده خود را تغییر دهید. سعی کنید از طریق لب تاپ یا تلفن همراه دیگری وارد شوید. این روش در رفع بلاک‌های عملیاتی بدون تاریخ انقضا و بلاک‌های موقت تاثیر فراوانی دارد.

  • پیوند ایجاد کنید

حساب اینستاگرام خود را به یک صفحه فیس بوک پیوند دهید. اگر این‌کار به حذف فوری اکشن بلاک کمک نکند قطعا می‌تواند از بلاک‌های بعدی جلوگیری کند. اینستاگرام در صورتی که صفحه شما را مشکوک ببینید پیوند شما را با شبکه‌های دیگر بررسی می‌کنذ و این باعث می‌شود شما قانونی به نظر برسید.

  • تبلیغات راه نجات شما

 اگر پول کافی برای تبلیغات دارید هزینه کنید. هزینه برای تبلیغات پست شما باعث می‌شود به رفع بلاک شدن در اینستاگرام شما موثر باشد. اگرچه بلاک شدن در اینستاگرام ترسناک به نظر می‌رسد، خصوصا اگر برای صفحه خود زمان و هزینه‌ی زیادی صرف کرده باشید اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. با سایت خرید ممبر تلگرام در ارتباط باشید، صفحه خود را با خدمات آنهاارتقا دهید و از پشتیبانی مناسب استفاده کنید.

منبع: techna

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد