|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۲۱ آبان)

فاطمه نظرپور فرد

هر روز تعدادی از اپلیکیشن‌های پولی اندروید و آیفون برای مدت کوتاهی رایگان می‌شود. در این مقاله که به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم. همان‌طور که می‌دانید، اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای.

حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌ بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داریم. در این مواقع معمولا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌ دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

با ما همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده امروز را معرفی کنیم.

اپلیکیشن Weather Live Pro

اپلیکیشن نمایش اطلاعات آب‌وهوایی به‌صورت زنده است که در هر ساعت به‌روز می‌شود. در این اپلیکیشن اطلاعات دقیقی از دمای حقیقی هوا، بارندگی، بارش برف، رطوبت هوا،  فشار هوا، سرعت باد و جهت وزش آن و... به ‌نمایش درمی‌آید. این اپلیکیشن امکان شخصی‌سازی دارد و کاربر می‌تواند بر اساس سلیقه‌ی خود ظاهر آن را تغییر دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های ضروری این اپلیکیشن ارائه‌ی انواع ویجت است تا دسترسی سریع را فراهم کند. 

 

دانلود برای اندروید


بازی Mystery Tiles

یک بازی فکری است که در آن باید کاشی‌ها را برگردانید تا تصویر پنهان‌شده در پشت آن‌ها را حدس بزنید. درواقع  زمانی امتیاز دریافت می‌کنید که تصویر را درست حدس زده باشید؛ بنابراین هرچه کاشی‌هایی که برمی‌گردانید کم‌تر باشد، تعداد سکه‌ی بیشتری دریافت خواهید کرد. در نظر داشته باشید که تعداد حرکات حد مشخصی دارد و باید در انتخاب کاشی‌ها حساسیت به‌ خرج دهید. همچنین درصورت حدس نادرست، از سکه‌های شما کاسته می‌شود. 

 

دانلود برای اندروید

مجموعه آیکون Aolix 

یک مجموعه آیکون متشکل از ۱۳۵۰ آیکون مسطح با وضوح تصویر ۱۹۲×۱۹۲ است. برای استفاده از این آیکون‌ها باید تغییراتی در تنظیمات لانچر اعمال کنید. ابتدا در بخش صفحه‌ی هوم Portrait Grid را روی ۴×۵ قرار دهید، سپس دربخش Drawer این مقدار را روی ۴×۶ با شفافیت پس‌زمینه بین ۰ تا ۱۰ درصد تنظیم کنید. تعداد آیکون‌های داک را روی ۵ بگذارید و در تنظیمات پیشرفته اندازه‌ی آیکون را روی ۱۴۰ درصد ذخیره کنید و فونت آیکون را روی گزینه‌ی System بگذارید. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

 

دانلود برای اندروید

بازی Homo Machina

یک بازی فکری و معمایی است که بر اساس تحقیقات فریتز کان (دانشمند آلمانی) طراحی شده و کاربر را به فضای سورئال انواع پازل‌ها می‌برد تا با حل این آن‌ها، چگونگی فرایندهای داخلی بدن انسان را آموزش ببیند. به‌واسطه‌ی این پازل‌ها سیستم‌های عصبی، سیستم گردش خون و سایر بخش‌های بدن انسان در خلال بازی آموزش داده می‌شوند. 

 

دانلود برای اندروید

مجموعه آیکون Black Army Ruby

این مجموعه آیکون با طراحی مدرن و جذابی که دارد، بیش ‌از ۷۲۰۰ آیکون متنوع و ۲۸ ویجت مختلف از ساعت برای کاربر فراهم می‌کند. کاربران در این برنامه به ۱۹۶ تصویر پس‌زمینه‌ی باکیفیت نیز دسترسی خواهند داشت و قادر هستند آیکون‌های اختصاصی خود را درخواست کنند تا در به‌روزرسانی‌های آتی دریافت کنند. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Brightness Manager - Brightness per App Manager

Brightness Manager - Brightness per App Manager

اپلیکیشنی است که به کاربر امکان می‌دهد میزان روشنایی نمایشگر را برای سایر اپلیکیشن‌های موجود در گوشی اندرویدی تنظیم کند تا بلافاصله با اجرا کردن هر اپلیکیشن، میزان روشنایی صفحه‌نمایش به‌صورت خودکار به‌ حالت دلخواه تنظیم شود. برای مثال، اپلیکیشن‌های نمایش فایل متنی‌ بهتر است نور متعادلی داشته باشند؛ اما در زمان پخش ویدئو بهتر است نور نمایشگر تقریبا در حالت حداکثری قرار بگیرد. بنابر این با این اپلیکیشن می‌توان مشخص کرد هر برنامه تا چه اندازه روشنایی نمایشگر را تغییر دهد. 

 

دانلود برای اندروید

بازی Word Search Champion PRO

بازی جذابی برای ارزیابی تسلط بر ساختار لغات انگلیسی است که کاربر با یک جدول متشکل از حروف مختلف روبه‌رو می‌شود و باید درون این جدول با انتخاب حروف نزدیک به ‌هم، کلمه بسازد. نکته‌ی جالب درباره‌ی بازی این است که همه‌ی کاربران در سراسر جهان با یک جدول یکسان رو‌به‌رو هستند و چالش آن‌ها این است که باید در زمان مشخصی، هر تعداد که می‌توانند، لغت پیدا کنند. البته می‌توانید از بین جدول‌های متفاوت انتخاب کنید و در حل کردن آن، با سایر کاربران به رقابت بپردازید. در این بازی بیش ‌از ۵۰۰ هزار کلمه‌ی انگلیسی وجود دارد. توجه داشته باشید که پیدا کردن لغاتی با تعداد حروف بیشتر، امتیاز بالاتری خواهد داشت. 

 

دانلود برای اندروید

بازی Best Qoutes Guessing Game PRO

اپلیکیشن Best Quotes Guessing Game PRO نوعی بازی آموزشی و معمایی است که اخیرا به‌ رایگان دردسترس کاربران قرار گرفته است. در این بازی، کاربر باید جای خالی حروف را به ‌گونه‌ای تکمیل کند تا در نهایت به نقل ‌قول فرد مشهور مد نظر برسد. برای مثال، نقل‌ قولی از مادر ترزا به ‌نمایش درمی‌آید که حروف ندارد و با توجه‌ به تعداد حروف، کاربر باید کلمه‌های درست را در جای خود تایپ کند. یکی از نکات مهم این بازی نبود نقل ‌قول بدون ارجاع است و غالب نقل ‌قول‌ها جملات معروفی هستند که بارها شنیده شده‌اند.

این بازی به‌‌ویژه برای افرادی می‌تواند مفید باشد که در حال آموزش زبان انگلیسی هستند؛ البته توصیه‌ می‌کنیم زمانی به سراغ این بازی بیایید که ساختار زبانی شما شکل تقریبا منسجمی گرفته است تا از سختیِ این بازی دل‌سرد نشوید. علاقه‌مندان می‌توانند در این اپلیکیشن فقط به مطالعه‌ی نقل ‌قول‌های معروف بسنده کنند و جمله‌ها را بخوانند. سایر کاربرانی که بیشتر قصد رقابت دارند، می‌توانند با دیگر کاربران از نقاط مختلف جهان در چالش بازی حدسی قرار بگیرند و نمره‌ی خود را در سطح جهانی مقایسه کنند. 

 

دانلود برای اندروید

بازی Magnet Balls 2: Physics Puzzle

یک بازی آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده‌ی ذهنی است که مشابه آن را پیش ‌از این معرفی کردیم. در این بازی باید با شلیک توپ‌ها به تعدادی از توپ‌های هم‌رنگ، آن‌ها را منفجر کنید تا امتیاز بگیرید و تمام توپ‌هایی که به نمایش درآمده‌اند ازبین ببرید. تفاوت این بازی با نسخه‌ی قبلی در آن است که بازی Magnet Balls 2 توپ‌های متحرک دارد و کاربر باید با چالش سخت‌تری در مسیر نابودی دسته‌ی توپ‌ها رو‌به‌رو شود و بتواند برای کسب امتیاز کامل توپ‌ها را نابود کند. این بازی دارای ۶۰۰ مرحله‌ی مختلف است و می‌توانید بازی را در دو حالت مختلف انجام دهید. علاوه‌براین، در این بازی امکان رقابت با سایر کاربران در سراسر جهان فراهم شده است و کاربران بر اساس امتیازی که دریافت می‌کنند در رتبه‌بندی جهانی قرار می‌گیرند. 

 

دانلود برای اندروید

بازی Sudoku Pro

 اپلیکیشنی برای بازی پرطرفدار سودوکو است که علاوه‌ بر سرگرمی، ذهن کاربر را تقویت می‌کند. این اپلیکیشن قادر است در ۴ سطح متفاوت با درجه سختی‌هایی از ساده به سخت، به‌صورت نامحدود جدول سودوکو ایجاد و کاربران را سرگرم کند. این بازی دارای تم‌های روشن و تاریک برای محیط‌های مختلف است تا به چشمان کاربر آسیب نرساند. 

 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Meeting Notes Taker - Recorder

اپلیکیشن مدیریت جلسه Meeting Notes Taker دیگر اپلیکیشنی است که برای مدت محدودی از قیمت ۱/۹۹ دلار رایگان شده است. این برنامه کاربردی همان‌طور که از اسمش مشخص است، برای شرکت در جلسه‌های کاری مناسب است. استفاده از این برنامه برای انواع کسب‌وکارها توصیه می‌شود. با کمک این برنامه می‌توانید در جلسه‌های مهم صدا را ضبط کنید، یادداشت‌برداری کنید و در پایان جلسه قادر خواهد بود یک صورت‌جلسه‌ی کامل ارائه کند. علاوه‌براین، دانشجویان می‌توانند ازطریق این اپلیکیشن، نکات مهم آموزشی کلاس درس را ذخیره کنند. 

 

دانلود برای اندروید


بازی Spelling Test & Practice PRO

یک بازی فکری و آموزشی و مناسب تقویت تسلط بر املای صحیح کلمات انگلیسی است. این بازی می‌تواند برای افرادی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند کاربرد داشته باشد و زبان‌آموزان بتوانند املای خود را ارزیابی کنند و بهبود ببخشند. بازی در دو حالت امتحان و تمرین قابل اجرا است. در حالت امتحان کاربر ۷۵ ثانیه زمان و ۶ فرصت اشتباه دارد و تا جایی که می‌تواند باید به پرسش‌ها پاسخ دهد. در حالت تمرین هیچ محدودیت زمانی تعریف نشده است و کاربر می‌تواند به تمرین بپردازد. 

 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Calc Fast

اپلیکیشن Calc Fast یک بازی ریاضی است که هدف آموزشی دارد. فرایند بازی بدین ترتیب است که کاربر باید در مدت‌زمان ۶۰ ثانیه معادلات ریاضی به‌ نمایش درآمده را حل کند و هرچه تعداد معادلات حل‌شده در این زمان بیشتر باشد، کاربر امتیاز بیشتری دریافت می‌کند. معادلات در این برنامه شامل جمع، تفریق، ضرب و تقسیم می‌شوند؛ درنتیجه استفاده از این بازی می‌تواند برای دانش‌آموزان دوره‌ی ابتدایی بسیار مناسب باشد. 

 

دانلود برای اندروید


بازی Up and Down: gems

  یک بازی فکری است که دستگاهی رمزآلود را دراختیار کاربر قرار می‌دهد تا به‌وسیله‌ی آن بتواند الماس و جواهرات درون سیاه‌چاله را جمع‌آوری کند. فقط باید از جهت‌های بالا و پایین برای کنترل دستگاه استفاده شود و تمام الماس‌ها جمع‌آوری شود تا به مرحله بعدی راه پیدا کنید.

 

دانلود برای اندروید


مجموعه آیکون Ramka Frame

 Ramka Frame مجموعه آیکونی است با طراحی قدیمی با الهام از قاب عکس قدیمی که بیش ‌از ۵۰۰۰ آیکون مختلف دراختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران ازطریق این برنامه به مجموعه‌ی تصاویر پس‌زمینه با کیفیت HD نیز دسترسی خواهند داشت. وضوح آیکون‌ها با اندازه‌ی ۱۹۲×۱۹۲ باعث می‌شود در هر گوشی هوشمندی که اجرا شوند، بسیار ظریف و باکیفیت جلوه کنند؛ همچنین کاربران امکان دارند آیکون‌های اختصاصی درخواست کنند. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

 

دانلود برای اندروید


مجموعه آیکون Cuticon Drop

مجموعه آیکونی است که با الهام از قطره طراحی شده. مجموعه آیکون‌ها از جمله ابزارهایی هستند که امکان شخصی‌سازی گوشی‌های اندروید را فراهم می‌کنند و کاربر می‌تواند با نصب آن‌ها از هزاران آیکون متنوع بهره‌مند شود. در این مجموعه آیکون بیش‌از ۵۰۰۰ آیکون متنوع به ‌همراه بیشتر از ۳۶ عکس فراهم شده است. آیکون‌های این مجموعه با دقت فراوانی و با اندازه‌ی ۱۹۲×۱۹۲ طراحی شده‌اند. کاربران می‌توانند در صورت نیاز، آیکون اختصاصی درخواست کنند تا در به‌روزرسانی‌های آتی قرار بگیرد. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

 

دانلود برای اندروید


بازی A-2481 

یک بازی ماجراجویانه با فضای ترسناک است که تجربه‌ی خوبی برای کاربر به ‌جا خواهد گذاشت. این بازی درباره‌ی یک روزنامه‌نگار است که اطلاعاتی در مورد تحقیقات نظامی برای کنترل ذهن افراد از دور به‌ دست می‌آورد و به دنیای عجیبی وارد می‌شود تا پاسخ پرسش‌های خود را پیدا کند و بتواند مقاله‌ی مفصلی از این فناوری تهیه کند. 

 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن VLSM Calculator 

این اپلیکیشن فرایند VSLM را آسان خواهد کرد و به مدیران شبکه، امکان استفاده‌ی بهینه از آدرس‌های IP رمی‌دهد. فرایند VSLM زمانی اهمیت پیدا می‌کند که محدوده آی‌پی آدرس‌های دردسترس، بیشتر از حد نیاز و تعداد هاست‌ها است؛ بنابراین مدیر شبکه با تبدیل یک سابنت به چند سابنت، یک شبکه‌ی بزرگ‌تر خواهند ساخت. درواقع VSLM با عمل سابنتینگ منجر به تقسیم آدرس آی‌پی به چند زیرشبکه می‌شود و هر زیرشبکه را مجدد به شبکه‌های جزئی‌تری تقسیم می‌کند. 

 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن  Quick Arc Launcher - Smart One Swipe Launcher

این اپلیکیشن نوعی لانچر است که امکان دسترسی فوری به اپلیکیشن‌ها را ازطریق ایجاد میان‌بر فراهم می‌کند. کاربر می‌تواند محل قرارگیری و ظاهر منوی میان‌بر اپلیکیشن‌ها را شخصی‌سازی کند و متناسب با سلیقه و نیاز خود آن را تغییر دهد. نکته‌ی مهم درباره‌ی این برنامه این است که اگر دستگاه شما اندروید ۱۰ به بالا دارد نمی‌توانید از این اپلیکیشن بهره‌مند شوید. 

 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Pollo Private Browser

این اپلیکیشن همان‌طور که از عنوانش می‌توان حدس زد، یک مرورگر برای وبگردی به‌صورت ناشناس در اینترنت است که علاوه ‌بر ناشناس بودن، بلافاصله بعد از خروج از اپلیکیشن، تمام اطلاعات مربوط به جست‌وجو، ردیابی و موقعیت مکانی کاربر را حذف می‌کند و هیچ داده‌ای از کاربران ذخیره نخواهد کرد. این داده‌ها شامل تاریخچه، کوکی‌ها و ایستگاه‌ها هستند که به‌طور معمول توسط سایر مرورگرها ذخیره می‌شوند. این مرورگر همچنین از پخش ویدئوی آنلاین پشتیبانی می‌کند و از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به سرعت بالا، حجم کم و… اشاره کرد. یکی از نکات مهم این برنامه قابلیت AdBlock آن است که از تبلیغات جلوگیری می‌کند و باعث خواهد شد با سرعت بیشتری به وبگردی بپردازید. 

 

دانلود برای اندروید


بازی RowRow

بازی فکری RowRow یک بازی با طراحی مینیمال است که انجام آن آرامش‌بخش خواهد بود. قوانین بازی و آنچه باید انجام دهید در ابتدای هر مرحله یادآوری می‌شود و به‌راحتی می‌تواند ساعت‌ها شما را به ‌چالش بکشد و درعین‌حال آرامش را برای شما به ‌ارمغان بیاورد. این بازی به لطف طراحی و اجرای آن چندین جایزه تصاحب کرده و حال برای مدت محدودی به‌رایگان دردسترس کاربران قرار گرفته است. می‌توانید هم ‌اکنون این اپلیکیشن پولی رایگان‌شده اندروید را از لینک زیر نصب کنید. 

 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن QR/Barcode Scanner PRO

یک برنامه‌ی حرفه‌ای و کاربردی برای ساخت و اسکن کدهای مختلف اعم از بارکد و کد QR است. کاربر با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهد بود کدهای شخصی‌سازی‌شده با رنگ و تم‌های خاص ایجاد کند. این ویژگی برای برندینگ می‌تواند بسیار مناسب باشد. انواع کدهایی که ازطریق این برنامه پشتیبانی می‌شوند شامل UPCE،اCode39 و EAN13 هستند. علاوه‌براین، با فعال‌سازی قابلیت مدیریت در این برنامه، برخی از داده‌های مشخص مثل لینک‌ها، ایمیل‌ها، محصولات، آدرس‌ها، شماره‌تلفن‌ها و… را می‌توان بلافاصله بعد از رمزگشایی، در قالب ایمیل به‌صورت فوری ارسال کرد. ناگفته نماند کدهایی که به‌وسیله‌ی این برنامه اسکن یا ایجاد می‌شوند در تاریخچه‌ی برنامه ذخیره خواهند شد تا در صورت نیاز، کاربر بتواند آن‌ها را بازیابی کند. 

 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Applocker & Gallery Vault Pro

اپلیکیشنی است که به کاربر امکان می‌دهد فهرستی از برنامه‌ی‌های خصوصی مشخص کند تا از دسترس سایر افرادی که ممکن است از گوشی استفاده کنند، دور بمانند. این اپلیکیشن به‌محض اجرای آن برنامه‌ها، رمز عبور اختصاصی می‌خواهد تا دسترسی به برنامه‌ها را فراهم کند. با کمک این اپلیکیشن کاربر قادر خواهد بود فایل‌هایی شامل تصاویر، ویدئوها، صدا و حتی سایر اپلیکیشن‌ها را مخفی کند تا در منو نمایش داده نشوند. 

 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن My Sheet Music

اپلیکیشن My Sheet Music یک برنامه‌ی کاربردی برای نوازندگی ساز است. یکی از مشکلاتی که در حین نواختن ساز با آن روبه‌رو می‌شوید، نت‌خوانی از روی صفحه‌های کاغذی است. حال فرض کنید بعد از اتمام یک صفحه باید نواختن را متوقف کنید تا به صفحه‌ی بعدی بروید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید از صفحات نت آهنگ‌ها عکس بگیرید و بعد از اینکه اپلیکیشن آن‌ها را اسکن و شناسایی کرد، تنظیم کنید چه تمپو یا سرعتی لازم دارید تا اپلیکیشن به‌صورت خودکار به ‌ترتیب نت‌ها را نشان دهد و شما نواختن را ادامه دهید. این برنامه از نت‌های مختلف برای انواع سازها از پیانو گرفته تا یوکللی پشتیبانی می‌کند. 

 

دانلود برای اندروید


بازی Minesweeper Pro

بازی شناسایی مین از بازی‌های نوستالژی است که اکنون می‌توان آن را در پلتفرم اندروید بازی کرد. در این بازی کاربر باید خانه‌ها را به‌صورت شانسی مشخص کند و اگر مین منفجر نشود، اعدادی به ‌نمایش درخواهند آمد که نشان می‌دهند اطراف آن خانه‌ها چند مین وجود دارد. وظیفه‌ی بازیکن این است که بدون انفجار، مین‌های موجود در صفحه را شناسایی کند. 

 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Clean Equalizer & Bass Booster Pro

 اپلیکیشن‌های اکولایزر یکی از مهم‌ترین ابزار برای عاشقان موسیقی به ‌شمار می‌روند. با کمک این اپلیکیشن‌ها می‌توان جلوه‌های ویژه‌ی جذابی به صدای خروجی اضافه یا بخشی از فرکانس‌های آهنگ را برجسته‌تر کرد تا امکان شنیدن موسیقی دلخواه با لذت بیشتری فراهم شود. این اپلیکیشن به‌طور پیش‌فرض ۱۰ تنظیم ارائه می‌کند که کاربر می‌تواند از بین آن‌ها انتخاب کند. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به بهبود حجم صدا، افزایش میزان بیس، امکان کنترل از منوی اعلان و... اشاره داشت. 

 

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Pedometer Plus

یک برنامه‌ی بسیار کاربردی برای نمایش مسافت طی‌شده توسط کاربر روی ساعت‌های هوشمند اپل است. این اپلیکیشن روی گوشی آیفون نصب می‌شود و می‌تواند به‌طور مداوم و درکنار نمایش زمان، میزان مسافت طی شده را روی ساعت هوشمند اپل نشان دهد. 

 

دانلود برای iOS

اپلیکیشن +Safety Notes

یک اپلیکیشن مناسب برای مدیریت یادداشت‌ها است که امکان دسترسی سایر افراد را به یادداشت‌ها محدود می‌کند. بدین ترتیب با کمک این برنامه کاربر می‌تواند یادداشت‌های خصوصی خود را با تعریف رمزعبور محافظت کند. سایر ویژگی‌های این برنامه شامل ایجاد فهرست کارهای روزمره، تنظیم آلارم، اشتراک‌گذاری یادداشت‌ها، رمزعبور الگویی یا عددی، جست‌وجوی پیشرفته در یادداشت‌ها، ذخیره‌ی خودکار یادداشت‌ها، قابلیت جابه‌جایی میان پوشه‌ها و کپی فایل‌ها و... می‌شود. 

 

دانلود برای iOS


بازی Kotoro

بازی فکری جذاب که در آن حدود ۱۰۰ پازل رنگی تعبیه شده است و کاربر باید با ترکیب رنگ‌های مختلف، رنگ موردنظر را به‌دست آورد تا امتیاز مرحله را دریافت کند.  این بازی گرافیک و رابط کاربری مینیمال و درعین‌حال جذابی دارد و موسیقی گوشنوازی نیز ارائه می‌کند و می‌تواند برای کاهش استرس روزانه بسیار مؤثر باشد. 

 

دانلود برای iOS


بازی Endless Archery: Chill & Shoot

بازی تیراندازی با کمان با گرافیک ساده و حجم بسیار کم است که در آن کاربر فقط باید نشانه‌ها را هدف بگیرد و با کسب امتیاز یک مرحله، به مرحله‌ی بعدی برود. تیرهای شعله‌ور، سیستم هدف‌گیری زمانی، سرعت‌های مختلف باد در جهات متفاوت و... ازجمله چالش‌های این بازی سرگرم‌کننده هستند. 

 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Melodist - Let Photos Sing

اپلیکیشن Melodist برنامه‌ی جادویی موسیقی است که امکان می‌دهد عکس‌های خود را به موسیقی تبدیل کنید. این برنامه با کمک بررسی رنگ‌ها (Hue) و اشباع‌سازی‌ها (Saturation) و روشنایی (Brightness) در هر عکس، حس‌وحال، گام موسیقی، آکورد و ملودی آهنگ متناسب با آن عکس را به‌صورت خودکار ایجاد می‌کند و عکس را در قالب موسیقی پخش خواهد کرد. به‌عبارت‌دیگر، این اپلیکیشن ابزار تبدیل زیبایی تصویری به زیبایی شنیداری است. حین پخش موسیقی نیز، تصویر متحرک متناسبی به‌نمایش درخواهد آمد. درواقع، اپلیکیشن Melodist برنامه‌ی هنری و خلاقانه‌ی چندرسانه‌ای است که می‌تواند الهام‌بخش آهنگسازان باشد و با ملودی‌های آرامش‌بخش خود، استرس را از کاربر دور کند.

سایر ویژگی‌های اپلیکیشن نیز شامل تایمر خواب، سه جلوه‌ی انیمیشنی متفاوت، تنظیم سرعت پخش و... می‌شوند. همچنین ملودی‌های این اپلیکیشن را می‌توان به‌صورت صدا یا ویدئو یا فایل MIDI خروجی گرفت و در برنامه‌های دیگر استفاده کرد. 

 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Qwerty Typing Races

یک اپلیکیشن برای تمرین مهارت تایپ کردن با گوشی آیفون است. درواقع، این اپلیکیشن به‌صورت بازی است و کاربر می‌تواند از بین حالت‌های مختلف و باتوجه‌به سطح مهارت تایپ خود انتخاب کند که در چه حالتی به رقابت با سایر افراد بپردازد. 

 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Fonts Changer Custom Keyboard

اپلیکیشن کیبورد که امکان تغییر فونت را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند به‌راحتی با استفاده از کیبورد این اپلیکیشن در پلتفرم اینستاگرام، فونت نوشته‌های خود را به حالت دلخواه تبدیل کنند. در این کیبورد انواع و اقسام فونت‌ها تعبیه شده است و کاربران قادر هستند پیش‌از ارسال نهایی نوشته، فونت را در حالت پیش‌نمایش مشاهده کنند. 

 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Password Secure Manager PRO

امروزه یکی از مشکلات کاربران افزایش تعداد حساب‌های کاربری مختلف است که مدیریت رمزهای عبور و به‌خاطرسپاری را بسیار دشوار می‌کند. از‌این‌رو، اپلیکیشن‌هایی طراحی شدند که کار مدیریت رمز‌های عبور را آسان می‌کنند و به کاربران امکان می‌دهند تا رمز های عبور خود را در آن وارد کنند و درزمان نیاز به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. 

 

دانلود برای iOS


بازی AR Gun - AR Gun Game Library

 بازی‌های واقعیت افزوده هرروز برتعدادشان افزوده می‌شود. این بازی با تلفیق دنیای مجازی بازی و دنیای واقعی تجربه‌ی جدیدی برای کاربران به‌همراه خواهد داشت. یک بازی اکشن که در آن باید با دشمن مبارزه کنید تا جان خود را نجات دهید.

 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن QR + BarCode Scanner

اپلیکیشن QR + BarCode Scanner یک برنامه‌ی ساخت و اسکن کد‌های QR است. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید کد‌های QR شخصی‌سازی‌شده با رنگ و تم مدنظر خود بسازید. این برنامه از کدهای مختلفی پشتیبانی می‌کند. برای مثال می‌توان به UPCE یا Code39 یا EAN13 و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. همچنین با فعال‌سازی قابلیت مدیریت برخی داده‌های مشخص مثل لینک‌ها، ایمیل‌ها، محصولات، آدرس‌ها، شماره‌تلفن‌ها و... قادر است اطلاعات رمزگشایی شده را در قالب ایمیل برای ارسال فوری آماده کند. به‌خاطر داشته باشید کدهایی که ازطریق این اپلیکیشن، ایجاد یا اسکن می‌شوند در تاریخچه‌ی برنامه به‌صورت خودکار ذخیره خواهند شد و کاربر می‌تواند از این طریق به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

 

دانلود برای iOS


بازی Sabertooth Multuplayer Survival Simulator

اگر به حیوانات پیش‌از تاریخ که چندین هزار سال قبل زندگی می‌کردند علاقه دارید این بازی می‌تواند برای شما جذاب باشد. این بازی اکشن محل مبارزه‌ی انواع حیوانات وحشی منقرض‌شده برای بقا است. یکی از ویژگی‌های مهم بازی امکان اجرای آن به‌صورت مولتی‌پلیر با دوستان است که بر جذابیت بازی خواهد افزود. گرافیک بازی شاید آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته باشد؛ بنابراین اندکی از جذابیت بازی می‌کاهد. ازسویی دیگر اما، نکته‌ی جالب توجه این است که می‌توان این بازی را روی دستگاه‌های دارای آیفون با آی‌او‌اس ۷ به بالا اجرا کرد.

 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Photo Power Tools

 یک برنامه‌ی کامل ویرایش عکس با فیلترهای جدید و جذاب که به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده عکس‌های ویرایش‌شده توسط این برنامه بسیار متفاوت‌تر از سایر برنامه‌های ویرایش عکسی است که تاکنون استفاده کرده‌اید. ازجمله ویژگی‌های شاخص این اپلیکیشن می‌توان به بهینه‌ساز دینامیک اشاره کرد که جزئیات بسیار عمیقی از عکس را به‌نمایش درخواهد آورد یا مجموعه فیلترهای بهبود رنگ‌ها که تجربه‌ی جدیدی از ویرایش عکس را برای شما به‌همراه خواهد داشت.

 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Watch Notes by FlickType

اپلیکیشنی کاربردی برای مدیریت و نوشتن نوت‌ها ازطریق اپل واچ است. برای بهره‌مندی از این اپلیکیشن باید گزینه‌ی Sync نوت‌ها در iCloud را فعال کنید تا نوت‌های موجود در گوشی آیفون، روی ساعت هوشمند نیز دردسترس قرار بگیرند. علاوه‌بر ایجاد یادداشت جدید یا ویرایش متن یادداشت‌های از قبل نوشته شده، با فشردن طولانی دکمه‌ی + روی ساعت هوشمند، امکان انتخاب رنگ برای نوت‌ها نیز نشان داده خواهد شد تا ازبین رنگ‌ها انتخاب کنید و براساس اولویت کارهای روزانه‌ی خود را طبقه بندی کنید.

 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Superb IQ - Brain Test

 

اپلیکیشنی برای اندازه‌گیری ضریب هوشی است که ازطریق آزمون‌های علمی و اصولی IQ کاربر را اندازه‌گیری می‌کند. آزمون درون این برنامه توسط کارشناسان طراحی شده است و ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان لازم دارد. بعد از اتمام آزمون رتبه‌ی جهانی کاربر در مقیاس جهانی به‌نمایش درخواهد آمد.

 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن GPS Navigation & Maps

 

یک اپلیکیشن مسیریابی که می‌تواند جایگزین مناسبی برای سایر اپلیکیشن‌های مسیریابی باشد. در این برنامه با دانلود نقشه‌ها قادر خواهید بود بدون اتصال به اینترنت، مسیریابی را به‌صورت آفلاین انجام دهید و موقعیت مکانی خود را در نقشه پیدا کنید. دستیار صوتی اپلیکیشن به شما کمک می‌کند در زمان رانندگی نیز بتوانید از هدایت اپلیکیشن بهره‌مند شوید. این اپلیکیشن، نقشه‌های جذاب سه‌بعدی دارد و رابط کاربری آن با ظرافت خاصی طراحی شده است. همچنین، نقشه‌های این برنامه، دوربین‌های کنترل سرعت را نیز نشان می‌دهند.

 

دانلود برای iOS


اگر اپلیکیشن یا بازی پولی دیگری را می‌شناسید که رایگان شده است، در بخش نظرات معرفی کنید تا به اپلیکیشن‌های این مقاله اضافه کنیم. راستی اگر اهل بازی با گوشی موبایل یا به اصطلاح، «موبایل گیمر» هستید، حتما مقاله بهترین بازی‌های اندروید را بخوانید.

zoomit

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد