|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

ال جی گوشی های ارزان قیمت W31 ،W11 و W31 پلاس را معرفی کرد

فاطمه نظرپور فرد

کمپانی کره‌ای ال جی پس از عرضه دو گوشی رده بالای ولوت (LG Velvet) و وینگ (LG Wing) در سال جاری میلادی، امروز سه مدل مقرون به صرفه را به ویترین محصولات خود اضافه کرده تا خریداران گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشند. این سه گوشی که ال جی W11، ال جی W31 و ال جی W31 پلاس نام دارند، در واقع نسخه‌های نسل جدید گوشی‌های W30 ،W10 و W30 Pro محسوب می‌شوند که سال گذشته عرضه شده بودند.

مشخصات ال جی W31 و ال جی W31 پلاس

در ابتدا باید اشاره کنیم که ال جی W31 و ال جی W31 پلاس در واقع گوشی‌های کاملاً یکسانی هستند و تنها تفاوت آ‌ن‌ها به میزان فضای ذخیره‌سازی مربوط می‌شود.

هر دو گوشی در جلوی بدنه خود به یک صفحه نمایش 6.52 اینچی با پنل LCD و وضوح تصویری اچ دی پلاس مجهز شده‌اند و نسبت ابعاد آن‌ها 20 به 9 است. این مدل‌ها در پایین نمایشگر خود حاشیه نسبتاً ضخیمی دارند که البته برای گوشی‌های مقرون به صرفه نکته چندان عجیبی هم نیست. در قسمت فوقانی نمایشگر هم یک بریدگی قطره‌ای شکل در نظر گرفته شده که مکانی برای تعبیه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

ال جی در پشت بدنه W31 و W31 پلاس از یک دوربین سه‌گانه استفاده کرده که سنسور اصلی آن 13 مگاپیکسلی است و در کنار آن از یک لنز اولتراواید 5 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره گرفته شده است. این مشخصات در مقایسه با مدل‌های سال گذشته سری W کمی ضعیف‌تر به نظر می‌رسد و ظاهراً گوشی‌های سال گذشته از دوربین بهترین برخوردار بوده‌اند.

در داخل بدنه ال جی W31 و ال جی W31 پلاس از تراشه هشت هسته مدیاتک هلیو P22 به عنوان قلب تپنده استفاده شده که دقیقاً همان مدلی است که سال گذشته در گوشی W30 هم به کار گرفته شده بود. هر دو گوشی به 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شده‌اند اما میزان فضای ذخیره‌سازی داخلی آن‌ها همان‌طور که اشاره کردیم، متفاوت است. در حالی که ال جی W31 تنها از 64 گیگابایت فضای داخلی برخوردار است، مدل پلاس این گوشی به 128 گیگابایت فضای داخلی مجهز شده است. همچنین بد نیست اشاره کنیم که همگی گوشی‌های جدید سری W به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید به فروش خواهند رسید.

گوشی‌های W31 و W31 پلاس انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4000 میلی آمپری تأمین می‌کنند که احتمالاً از شارژ 10 وات پشتیبانی می‌کند. در مورد اتصالات هم باید گفت این گوشی‌ها از وای-فای، بلوتوث،‌جک 3.5 میلی متری هدفون و VoLTE دوگانه پشتیبانی می‌کنند.

مشخصات ال جی W11

ال جی W11 به عنوان مقرون به صرفه‌ترین مدل در بین مدل‌های سه‌گانه امروز، از همان صفحه نمایش 6.52 اینچی و پردازنده هلیو P22 دو مدل قبل استفاده می‌کند. در کنار این تراشه میان‌رده از 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای داخلی هم بهره گرفته شده که در مقایسه با مدل‌های فوق کمتر است. همچنین یک باتری 4000 ملی آمپری هم برای تأمین انرژی در نظر گرفته شده است.

ال جی W11 در پشت بدنه خود به یک دوربین دوگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. در جلوی بدنه هم یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در داخل بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر تعبیه شده است. در انتها اینکه برخلاف دو مدل قبل، در این مدل هیچ خبری از دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت یا اسکنر اثر انگشت نیست.

قیمت و تاریخ عرضه

قیمتی که ال جی برای W11 با رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی تعیین کرده، چیزی در حدود 130 دلار است و W31 و W31 پلاس هم به ترتیب با قیمت‌های تقریبی 150 و 160 دلاری در اختیار خریداران خواهند بود. هر سه گوشی تنها در یک رنگ آبی تیره تولید شده‌اند و از همین ماه فروش خود را آغاز خواهند کرد. شرکت کره‌ای هنوز به تاریخ دقیق عرضه اشاره‌ای نکرده است.

digiro

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد