|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

معرفی مراسم Hi, Speed اپل و رونمایی از محصولات جدید این شرکت در ۲۱ مهر

فاطمه نظرپور فرد

به نظر می‌رسد اپل که در مراسم ماه سپتامبر از آیفون‌های جدید خود رونمایی نکرده بود این اقدام را در مراسم بعدی انجام خواهد داد. این شرکت به دلیل مشکلات ناشی از شیوع کووید ۱۹ مجبور شده بود تا عرضه موبایل هایش را به تاخیر بیاندازد. مراسم ماه سپتامبر نیز تنها به عرضه محصولاتی مانند اپل واچ و آیپد ایر با طراحی نو انجام شده بود. به نظر می‌رسد محصول اصلی مراسم‌ Hi, Speed آیفون ۱۲ باشد.

نسل جدید موبایل های آیفون در ۴ مدل عرضه خواهد شد. پیش بینی می شود یکی از این دستگاه ها مربوط به آیفون ۱۲مینی باشد که با نمایشگر ۵.۴ اینچ و دوربین دوگانه با ظرفیت حافظه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه شود. اما خود دستگاه آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶.۱ اینچ با دو دوربین و ظرفیت های حافظه مشابه آیفون دوازده مینی عرضه خواهد شد. آیفون ۱۲ پرو نیز مشابه آیفون ۱۲ اما با دوربین سه گانه و استفاده از سنسور لیدار برای اپلیکیشن های واقعیت افزوده عرضه می شود. دیوایس بعدی مربوط به آیفون ۱۲ پرو مکس خواهد بود که با نمایشگر ۶.۷ اینچی و دوربین سه گانه و زوم اپتیکال ۵ برابری و سنسور لیدار و رنگ بندی های مشابه مدل پرو عرضه می شود.

گوشی های هوشمند جدید اپل از شبکه اینترنت پرسرعت 5G پشتیبانی خواهد کرد. همچنین چیپ جدید A14 نیز به تمام آیفون های جدید اضافه شده که شش هسته دارد و با استفاده از یک موتور عصبی ۱۶ هسته ای می تواند کلیه فعالیت های مربوط به یادگیری ماشینی را با قوت بسیار انجام دهد. احتمال میرود کلیه آیفون های جدید بدون وجود ایرپاد در جعبه باشند.

محصول بعدی چیپ جدید مک است. پیش از این اپل اعلام کرده بود قرار است پردازنده های اینتل را به طور کامل کنار گذاشته و به سراغ چیپ های  شخصی سازی شده آرم برود. به این ترتیب نخستین مک های مجهز به این چیپ ها یا همان سیلیکون اپل در این رویداد معرفی خواهد شد. البته ممکن است اپل این معرفی را به مراسم دیگر نیز موکول کند. در هر صورت اطلاعات جدیدی نسبت به دستگاه مک وجود نداشته و باید منتظر مراسم آنلاین اپل باشیم.

محصول بعدی AirTags  است. این تگ به کاربر کمک خواهد کرد تا اشیا گمشده خود را راحت تر پیدا کند. این دستگاه یک استیکر فیزیکی خواهد بود که به برخی از اجسام مهم مانند کیف پول و سوئیچ ماشین چسبیده و با استفاده از سرویس های لوکیشن مانند جی پی اس در صورت گم شدن پیدا خواهند شد. این AirTags ها از قابلیت واقعیت افزوده پشتیبانی خواهد کرد و به این ترتیب با موبایل قابل ردگیری هستند. البته احتمال می رود این محصول در مراسم Hi, Speed معرفی نشده و در ماه مارس و با تأخیر معرفی شود.

بعدی اپل ایرپاد استودیو خواهد بود که به عنوان هدفون های تو گوشی جدید اپل معرفی شده بودند. احتمالا این هدفون ها از قابلیت نویز کنسلینگ پیشرفته برخوردار بوده و کیفیت صدایی بهتر از ایرپاد پرو توگوشی خواهند داشت. احتمال دارد این دستگاه نیز در مراسم پیش روی اپل معرفی شود.

آخرین محصول اپل و تازه ترین محصول این شرکت نیز هوم پاد مینی خواهد بود. اپل اعلام کرده بود قصد دارد مدل‌های کوچکتر و ارزان قیمت تر از هوم پاد را طراحی کند و آنها را به عنوان اسپیکر های هوشمند اقتصادی مشابه محصولات آمازون و گوگل معرفی کند .بسیاری از منتقدان معتقدند هوم‌پاد ساخت اپل از محصولات مربوط به رقبا از کیفیت صدای بهتری برخوردار خواهد بود. البته به نظر می‌رسد این محصول گران‌تر از دیگر محصولات مشابه خود است. زیرا اپل سعی کرده است تا کیفیت صوتی را در ازای قیمت پایین تر از دست ندهد.

techna

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد