|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

دستیار Google به شما امکان می‌دهد یادآورهایی را برای دوستان و خانواده ارسال کنید

نازنین احمدی بابلانی

دستیار Google به شما امکان می‌دهد یادآورهایی را برای دیگران اختصاص داده و برای دوستان و خانواده خود در زمان مورد نظر ارسال کنید.

Google ویژگی جدیدی را به دستیار خود اضافه می‌کند که به شما امکان می‌دهد یادآورهایی را به افراد دیگر ارسال کنید. این ویژگی بیشتر برای خانواده‌ها طراحی شده است - این ویژگی از طریق ویژگی Family Group انجام می‌شود به گونه‌ای که والدین می‌توانند یادآورهایی را برای فرزندان یا همسر خود ارسال کنند و این یادآور را بر‌روی تلفن همراه یا صفحه هوشمند Google Assistant داشته باشند. این شرکت اعلام کرده‌است که این ویژگی می‌تواند برای دوستان یا هم‌اتاقی ها نیز قابل استفاده باشد.

روند بسیار ساده است. هفته گذشته، در ارائه‌ای که توسط Google صورت پذیرفت، نماینده Google نشان داد كه چگونه می‌توانید با صدا یا متن یادآور ایجاد كنید و تنظیم كنید تا در زمان معینی در یك مکان خاص، نمایش داده‌شود. می توانید یادآورهایی را بر‌روی تکرار تنظیم کنید. همه این کارها به‌صورت استاندارد انجام می‌شود، درست مانند سایر ویژگی‌های دستیار.

 

نمونه ای از یادآور دستیار گوگل - سگ قهوه ای بر روی صفحه قفل یک تبلت

گوگل می‌گوید این ایده لزوماً این نیست که راهی را برای بیزار کردن دوستان یا اعضای خانواده خود با درخواست‌های مضحک فراهم کنید. این شرکت  پیش‌بینی می کند که این یادآور بیشتر به عنوان روشی برای ارسال یادداشت‌های تشویق ، شوخی یا گاها مکالمه با روشی غیرهمزمان یا برنامه‌ریزی‌ شده کار کند. به عنوان مثال ، می‌توانید از ویژگی یادآور اختصاصی استفاده کنید تا در یک زمان مشخص، برای شخصی آرزوی موفقیت کنید، در حالی‌که در صورت تمایل به ارسال پیام ، نمی‌توانید متن را ارسال کنید. گفته می‌شود ، Google همچنین به شما اجازه می‌دهد افراد را مسدود کنید.

 

چند  کارایی برای این ویژگی وجود دارد. برای مدیریت یادآوری‌های تلفنی و Smart Display باید یک گروه خانوادگی را به صورت آنلاین در خانواده ایجاد کنید. این برای افرادی که در همان خانواده زندگی نمی‌کنند ضروری است.

 

برای ارسال یادآور به یک شخص، Google می‌گوید که شخص باید در لیست مخاطبین Google شما باشد. برای دسترسی به یادآوری‌های قابل استفاده برای کودکان زیر 13 سال، والدین باید از طریق بستر Family Link شرکت، یک حساب سازگار با حریم خصوصی ایجاد کنند، و سپس آن حساب را با صدای کودک به یک بلندگو Google Home وصل کنند.

 

گوگل می‌گوید ویژگی یادآور‌های اختصاصی از ماه آینده شروع می‌شود و با انتخاب مناطق انگلیسی زبان، از جمله ایالات متحده، انگلستان و استرالیا شروع می‌شود. این ویژگی همچنین با راه‌اندازی در آن مناطق در Google Nest Hub Max کار خواهد کرد.
 

منبع: theverge

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد