|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

Google Photos اکنون به شما امکان می دهد متنهایی را که در عکس گرفته اید جستجو کنید

نازنین احمدی بابلانی

Google Photos اکنون به شما امکان می‌دهد متن‌هایی را که در عکس گرفته‌اید جستجو کنید

 

نوشته رنگی گوگل بر روی پس زمینه  سبز

 

Google در توییتر اعلامیه ای ارائه داد که درحال استفاده از ویژگی های جدید AI برای پلت فرم لنز خود است که به شما امکان می دهد کتابخانه Google Photos خود را برای متنهایی که در عکس ها و تصاویر موجود است جستجو کنید. سپس ، می توانید به راحتی آن متن را در یک یادداشت ، سند یا فرم کپی و پیست کنید.

هر دو ویژگی جدید باعث می شود از تکنیکی موسوم به تشخیص شخصیت نوری (OCR) استفاده شود ، با استفاده از گزینه کپی / چسباندن بر توانایی موجود لنز در درک و بیرون کشیدن متن یافت شده در عکس ها ، چه عکس صفحه یا عکس از یک نشانه یا سند فیزیکی ، این ویژگی اکنون در برخی از دستگاه های Android موجود است ، اگرچه به نظر نمی رسد هنوز در iOS کاملاً فعال شده باشد. البته ممکن است از قبل توانسته باشید با استفاده از Google Photos در وب ، عکسهای خود را برای متن جستجو کنید.

 Google ویژگی لنز را به عنوان روشی برای برطرف کردن رمز عبور Wi-Fi مخفی ، قرار می دهد ، اما می تواند به صورت موردی برای گرفتن بخشی از متن از هر عکس یا عکس در کتابخانه     Google Photos خود استفاده کند. هرچند برجسته تر از این قابلیت، امکان جستجوی هر قطعه متن بدون نیاز به انتخاب یک عکس در ابتدا است. این نشان می دهد که Google به طور خودکار OCR را در کل مجموعه عکس های شما انجام می دهد.

گوگل در پاسخ به سرمایه دار برجسته هانتر واك ، كه در اوایل این هفته متوجه شده بود كه ویژگی لنز برای حساب وی روشن شده است ، نوشت: "با شروع این ماه ، ما توانایی جستجوی عکس های خود را با متن موجود در آنها در دست داریم." . "پس از یافتن عکسی که به دنبال آن هستید ، بر روی دکمه لنز کلیک کنید تا به راحتی کپی و چسباندن متن انجام شود. از آن رمز عبور وای فای غیرممکن استفاده کنید. "

 

به نظر می رسد این ویژگی ها مربوط به موارد اعلام شده در کنفرانس توسعه دهندگان I / O 2017 Google است. در آن زمان ، مدیر عامل شرکت، ساندر پیچایی ویژگی جدیدی را در کارها برگزار کرد که باعث می شد دوربین لنز AI با قدرت AI بتواند زمینه یک عکس را درک کند. از این طریق ، می توانید با استفاده از نرم افزار خواندن رمز عبور و درک این که می خواهید با استفاده از آن ، به تلفن وصل شوید ، دوربین تلفن هوشمند خود را به برچسب رمز عبور روتر متصل کنید و به طور خودکار به Wi-Fi وصل شوید.

از آن زمان ، Google لنز توانایی جستجو در وب برای عکس از موارد منو ، افزودن اطلاعات تماس از کارت ویزیت را به کتاب آدرس شما ، و همه روش های دیگر ترفندهای مرتبط با OCR اضافه کرده است. اما به نظر می رسد که این ویژگی های جدید Photos مانند استقرار گسترده تر تکنیک هوش مصنوعی است که در کل کتابخانه کاربر انجام می شود تا بتواند جستجو کند و این امکان را برای شما فراهم می کند که متن را از عکس ها بیرون بکشید.

 

منبع: Theverge

 

کلمات کلیدی :

google photos
|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد