|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

18 نکته کوتاه و مفید درباره سئو

 

  1. هر صفحه را بر روی یک عبارت کلیدی متمرکز کنید. سعی نکنید یک صفحه را برای چندین کلمه کلیدی بهینه سازی کنید.
  2. سئو یک مسئله زودبازده نیست و با یک حرکت به نتیجه نخواهید رسید. افق جستجو در اینترنت روزانه تغییر می کند، پس انتظار می رود که شما نیز هر روز بر روی سئوی صفحات خود کار کنید.
  3. صفحات وب نویسندگان و وبلاگ نویسان تاثیر گذار را شناسایی کنید و کاری کنید که به صفحات، تصاویر، ویدئوها و مطالب شما لینک بدهند.
  4. متن داخل فید وبگاهتان را نیز مانند مطالب پست شده خود بهینه سازی کنید. از متن توصیفی غنی از کلمات کلیدی در توضیحات و عنوان استفاده کنید.
  5. از شرح تصاویر استفاده کنید و در این توضیحات از کلمات کلیدی استفده کنید.
  6. به متن اطراف تصاویر دقت کنید. تصاویر بر اساس متن اطراف آنها نیز رتبه دهی می شوند. پس هرچه متن اطراف آنها بهینه تر باشد شانس نمایش تصاویرتان در نتایج اولیه بیشتر می شود.
  7. دو راه برای مشاهده نکردن نتایج شخصی در جستجوی گوگل وجود دارد :الف) از حساب گوگل خود خارج شوید.
    ب) به آخر URL نتایج جستجو، &pws=0 را اضافه کنید.
  8. یک لینک از یک سایت با pagerank  بالا ، امتیازی طلایی است. Pagerank  بالا نشان دهنده اعتماد بیشتر است. پس لینک های بازگشتی بسیار پر حجم تر خواهند بود.
  9. بازاریابی اجتماعی را یاد بگیرید. این یک بخش از سئو است. هرچه بیشتر در مورد مواردی مثل Digg ، Yelp ، Facebook و … بدانید ، بیشتر در مسیر جستجو دیده خواهید شد.
  10. برای بالا بردن شانس پیدا شدن ویدئوهایتان توسط کراولرهای موتورهای جستجو، یک نقشه سایت ویدئو ایجاد کرده و آن را در حساب وب مستر مرکزی گوگل خود لیست کنید.
  11. ویدئوهایی که در نتایج جستجو نشان داده می شوند فقط از YouTube نیستند. سعی کنید در سرویس های دیگری مانند AOL ، Metacafe ، MSN و  Yahoo نیز ویدئوهای خود را ثبت کنید.
  12. ویدئوهای خود را نیز مانند تصاویر با متن غنیاز کلمات کلیدی احاطه کنید. موتورهای جستجو از این متن ها برای مشخص کردن سودمندی ویدئوها برای موارد جستجو، استفاده می کنند.
  13. در توضیحات و صفت alt تصاویر خود از کلمات “عکس″ و “تصویر” استفاده کنید. بسیاری از عبارات مورد جستجو برای تصاویر در کنار یکیاز این دو عبارت استفاده می شوند.
  14. در صورتی که تصاویرتان مربوط به یک شئ یا موردی با رنگی مشخص است، در توضیحات و صفت alt  تصاویر خود به رنگ مورد نظر اشاره کنید.
  15. گزینه Enhanced image search  را در حساب وب مسترینگ خود در گوگل ، فعال کنید. تصاویر بخش بزرگی از نتایج جستجوی ترکیبی هستند، پس اجازه دادن به گوگل برای یافتن تصاویرتان می توانید در این مورد نیز بهینه سازی شما را تقویت کند.
  16. به نسبت موضوع صفحاتتان ، تصاویر ، ویدئو ، اخبار و محتوای اجتماعی را بر روی وبگاهتان قرار دهید. گذشت آن زمانی که سئو فقط درباره چند لینک بود و بس.
  17. به هنگام خرید یا تبادل لینک ، URL صفحه مورد نظر را چک کنید تا بدانید لینکتان در کجا قرار میگیرد. عبارت chache:URL (بجای URL ، آدرس مورد نظر را وارد کنید)  را جستجو کنید. بهترین گزینه موردی است که تاریخ جدیدتری دارد. اگر این تاریخ برای یک ماه و بیشتر بود ، پس آن صفحه دیگر ارزشی ندارد.
  18. اگر صفحاتی دارید که خیلی مشابه هستند (و نگران تشخیص صفحات کپی توسط موتور جستجو هستید) و می خواهید مطمئن شوید که صفحه مورد نظرتان حتما در میان نتایج در نظر گرفته خواهد شد ، آدرس مورد اصلی تر را در نقشه سایت خود قرار دهید.

نظر شما

>

یادگیری SEO

مقالات و دروس

عضویت در خبرنامه شرکت نرم افزاری وب مهراز

برای اطلاع از بسته ها ، تخفیف های استثنایی و تازه های ما به خبرنامه وب مهراز بپیوندید.

لطفا شماره همراه صحیح وارد کنید.
لطفا ایمیل صحیح وارد کنید.

مقالات مرتبط

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد