|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

20 نکته کوتاه اما مهم برای سئو

  1. محتوا پادشاه وب سایت است. پس اطمینان حاصل کنید که محتوایتان خوب باشد ، خوب ویرایش شده باشد و تک باشد. بعنی کپی نباشد و در عین حال مفید واقع شود. همچنین طوری نوشته شود که کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط با وب سایتمان را در بر داشته باشد.
  2. اگر محتوا پادشاه باشد، لینک ها را نیز می توانید ملکه در نظر بگیرید. شبکه خوبی از لینک ها بسازید که کیفیت بالایی نیز داشته باشند. به یاد داشته باشید اگر دلیل منطقی و خوبی برای ثبت لینکهای سایر وب سایت ها در وب سایت شما و برعکس وجود نداشت ، لینک صرف ثبت نکنید.
  3. زیاد روی Page rank وسواس نشان ندهید. این فقط یک قسمت از الگوریتم های رتبه دهی می باشد.
  4. اطمینان حاصل کنید که روی یک کلمه کلیدی تک و بی همتا در تگ title تک تک صفحات خود متمرکز شده اید. و اگر مجبور هستید که نام شرکت یا برند خود را در آن بگنجانید سعی کنید در انتهای تگ به آن اشاره کنید. مگر اینکه یک برند بسیار بزرگ باشید که نام آن مرتباً جستجو می شود. در اینصورت استفاده از نام شرکت یا برند در title هر صفحه ، حرکت درستی خواهد بود.
  5. مطمئن شوید که لینک های استفاده شده در سایت شما و لینک هایی به سایت شما اشاره می کنند شامل کلمات کلیدی شما باشند. به عبارتی دیگر ، اگر شما محتوای صفحه ای مربوط به “بسته آموزشی فتوشاپ” را هدف قرار داده اید ، پس از عبارت “بسته آموزشی فتوشاپ” بجای “کلیک کنید” ، استفاده کنید.
  6. بیشتر از عبارات مورد جستجو استفاده کنید تا کلمات کلیدی تک کلمه ای و به مکان و موقعیت جغرافیایی خود نیز اشاره کنید (استفاده از “زنبورداری ما در سرعین” بجای “زنبورداری ما”) تا در جستجوهای محلی سریعتر پیدا شوید.
  7. وب سایت خود را بدون در نظر گرفتن “سئو” طراحی نکنید. مطمئن شوید که طراح وب سایت شما ، انتظارات شما نسبت به سئو و نتیجه دهی آن را متوجه شده باشد.
  8. از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی در متن لینک ها ، صفت alt تصاویر و حتی در نام دامنه خود به درستی استفاده کنید.
  9. فرمت URL شما زیاد مهم نیست. شما می توانید از .html ،  .htm ،  .asp ، .php و … استفاده کنید، اما چندان تفاوتی در نگرانی شا نسبت به سئو ایجاد نخواهد کرد.
  10. اگر محتوای وب سایت شما زیاد تغییری نمی کند، به یک بلاگ نیاز خواهید داشت. زیرا اسپایدرهای موتورهای جستجو  متن های تازه را دوست دارند. پس برای تغذیه این کوچولوهای خزنده ، هفته ای 3 بار یک متن تازه در بلاگ خود قرار دهید.
  11. به هنگام ساخت لینک ها به “کمیت” آن فکر نکنید ، روی “کیفیت” آن تمرکز کنید. یک لینک خوب و معتبر ده ها بار بهتر از ده ها لینک بی کیفیت است که در اصل به صفحات شما آسیب نیز می رسانند.
  12. موتورهای جستجو به دنبال متون طبیعی هستند. اگر شما کلمات کلیدی را بطور مکرر و نامتناسب در متن خود استفاده کنید موتور آن را یک متن غیر طبیعی تشخیص داده و این بیشتر بر علیه شما خواهد بود تا به نفع شما.
  13. نباید فقط در لینک های خود از کلمات کلیدی استفاده کنید. بلکه باید متون اطراف لینک ها نیز با کلمات کلیدی شما مرتبط باشند. بعبارتی دیگر لینک های خود را با متن های توصیفی تر احاطه کنید.
  14. اگر روی سرور اشتراکی قرار دارید، یک بررسی لیست سیاه انجام دهید تا مطمئن شوید بن یا اسپم نشده اید. تاثیرات منفی بودن در لیست سیاه بر رتبه شما تاثیر خواهد گذاشت. (برا اینکار کافیست اینجا بروید و IP خود را بررسی کنید)
  15. از سرویسی که اطلاعات صاحب دامنه را بلوکه می کند استفاده نکنید. در اینگونه موارد ، گوگل آن دامنه را بعنوان یک مستعد اسپم بودن در نظر می گیرد.
  16. زمانی که پست های بلاگ خود را بهینه سازی می کنید، تگ title را مستقل از عنوان بلاگ خود بهینه سازی کنید.
  17. سعی کنید وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که براحتی قابل استفاده بودن باشد. این مسئله بر افزایش توانایی لینک سازی و محبوبیت آن و در نتیجه بر افزایش رتبه تاثیر خواهد گذاشت.
  18. موتورهای جستجو هم محتوای با کیفیت و هم محتوای تک و بی همتا را دوست دارند. این دو با یکدیگر متفاوت هستند. پس سعی کنید محتوایتان هر دو اینها باشد.
  19. از ثبت لینک های پولی چیزی جز چند کلیک خشک و خالی عایدتان نخواهد شد. پس بودجه خود را صرف کارهای مهمتری کنید.
  20. لینک هایی  که در دامنه های edu. یافت می شوند و از آنها نشأت می گیرند، توسط موتورهای جستجو بسیار مهم و گران در نظر گرفته می شوند. جستجویی در مورد وبسایت هایی با این دامنه که به دنبال اسپانسر می باشند کنید و لینک خود را با همان بودجه ای که در مورد قبلی به آن اشاره شد، در این دامنه ها ثبت کنید.

نظر شما

>

یادگیری SEO

مقالات و دروس

عضویت در خبرنامه شرکت نرم افزاری وب مهراز

برای اطلاع از بسته ها ، تخفیف های استثنایی و تازه های ما به خبرنامه وب مهراز بپیوندید.

لطفا شماره همراه صحیح وارد کنید.
لطفا ایمیل صحیح وارد کنید.

مقالات مرتبط

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد