|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

فونت ها چگونه می توانند وب سایت شما را تحت تاثیر قرار دهند؟

ایجاد جلوه های بصری قوی تا حد زیادی می تواند درک بازدید کننده سایت شما را بهبود بخشد، به نوبه خود شما با استفاده از تصاویر مرتبط و مناسب پیوستن به اصول طراحی ساده و استفاده از دستورالعمل های قانونمند باعث افزایش برتری در این بخش خواهد شد.

فونت ها یکی دیگر از عناصر بصری هستند که اغلب نادیده گرفته شده است. فونت ها با تصاویر و تنظیم مقدار رنگ در وب سایت ها و دیگر قطعات بازاریابی رابطه مستقیمی دارد. فونت ها می توانند از سبک های مختلف از مدرن به فانتزی ، جدی و یا حتی شاد پیروی کنند. در زیر به برخی ار نمونه از فونت هایی که احساس خاص و یا لحن در یک وب سایت را بیان می کنند را اشاره می کنیم.

اما در ابتدا شما باید چیزی در مورد فونت ها در ذهن داشته باشید ، مردم برای دسترسی به وب سایت ها از کامپیوتر های مختلفی استفاده می کنند ، سیستم عامل (ویندوز ، MAC ، اندروید ، بلک بری و غیره). برخی از مردم از کامپیوتر 10 سال است که استفاده می کنند و برخی از مدرن ترین ماشین آلات در دسترس استفاده می کنند. تنها تعداد فونت های انگشت شماری وجود دارد که در کامپیوتر های مختلف کار می کنند. به این نوع فونت ها ، فونت های امن می گویند. برای مثال میتوان به فونت Arial ، Time New Roman و Courier اشاره کرد. اگر شما به خاطر کارتان مجبور به استفاده از فونت هایی هستید که امن نیستید مشکلی وجود دارد و ان مشکل این است که اگر شخصی مقابل آن فونت ها را نداشته باشد متن ها با فونت های پیش فرض نمایش داده خواهد شد و اینایده آل به نظر نمی رسد.

اگر شما می خواهید که یک فونت خاصی را در وب سایت استفاده کنید می توانید آن را به صورت تصویر روی هدر ، بنر و منوها استفاده کنید و در وب سایت قرار دهید. در این صورت هیچ محدودیتی برای استفاده از فونت های خاص وجود نخواهد داشت. با این حال استفاده بیش از حد از تصاویر می تواند یک گزندی به ابتکارات SEO برای موتورهای جستجو باشد و باعث کند شدن بارگزاری صفحه شود.

در زیر خواهید فهمید که فونت ها چگونه ظاهر یک وب سایت را تحت تاثیر قرار می دهند.

در اینجا یک هدر وجود دارد که با چندین فونت نوشته شده است.

فونت Script = فانتزی ، زیبا ، مجلل

hdr1

فونت Sans-Serif = حداقل ، مدرن و حرفه ای

hdr2

فونت دست نویس = اتفاقی ، اهل تفریح و بازی

hdr3

فونت قلم عمودی Sans-Serif = ضخیم ، روشن و به نقطه

hdr4

ببینید فونت ها باعث چه تغییراتی می شوند. این روزها هزاران فونت در دسترس می باشد و به شما اجازه می دهد که خلاقانه رفتار کنید ، البته این خلاقیت تا زمانی است که فونت های شما قابل خواندن باشند.

نظر شما

>

مفاهیم طراحی وب

مقالات و دروس

عضویت در خبرنامه شرکت نرم افزاری وب مهراز

برای اطلاع از بسته ها ، تخفیف های استثنایی و تازه های ما به خبرنامه وب مهراز بپیوندید.

لطفا شماره همراه صحیح وارد کنید.
لطفا ایمیل صحیح وارد کنید.

مقالات مرتبط

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد