|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

5 قاعده برای استفاده از کلمات کلیدی سئو

وقتی شما برای داشتن ترافیک برای وب سایتتان تلاش می کنید بهترین و ارزانترین راه داشتن ترافیک از سوی موتور های جستجو است. کلمات کلیدی و عبارت های آن ، موارد مورد نظر موتور های جستجو هستند که خوانندگان برای جستجو ، در موتورها (مانند گوگل) وارد می کنند. با رعایت موارد زیر می توانید  ترافیک بهتر و بیشتری برای وبسایتتان تولید کنید.

 

1. مفهوم کلی کلمات کلیدی سئو را درک کنید. SEO مخفف “search engine optimization” می باشد که به معنای “بهینه سازی موتور جستجو” است و به روش هایی اشاره می کند که چگونگی تجهیز وب سایتتان برای رسیدن به صدر نتایج موتور جستجو را تعیین می کند.

2. کیفیت کلمات کلیدی سئو برای وب سایت مخصوص خودتان را بیابید. کلمات کلیدی سئو باید یک کلمه یا عبارتی شامل دو یا نهایتا سه کلمه باشد. این کلمات باید مستقیما در محتوای وب سایت وجود داشته باشد. بطور مثال اگر وبسایت شما مربوط به کفش های ارزان قیمت باشد ، کلمات کلیدی آن می تواند شامل “کفش های ارزان” و “کفش ورزشی ارزان” باشد.

3. محتوایی بنویسید که از کلمات کلیدی آزاد و به اختیار شما بهره بگیرد. قرار است از از کلماتی کلیدی استفاده کنید که در اغلب نوشته شما وجود داشته باشد. شما باید از کلمه ای که حداقل دوبار در یک پاراگراف وجود دارد ، استفاده کنید.

4. کلمات کلیدی را در نواحی دیگر وب سایتتان قرار دهید. قرار نیست حتما در محتوای نوشتاری وب سایت باشد. می توانید در عناوین ، توضیحات ، توضیحات تصویر ، لینک ها ، برچسب ها و هرجای دیگری که در دید باشد ، این کلمات را قرار دهید.

5. حواستان باشد که کدامیک از کلمات کلیدی عامل اصلی ترافیک وب سایتتان است. بعد از مدتی ، می توانید آنها را کشف کرده و روی آنها تمرکز کنید و آنهایی که ارزش صرف وقت و تلاش برای آنها وجود ندارند را نادیده بگیرید.

 

نکته مهم : فقط از کلمات کلیدی که مناسب با محتوای وب سایت است ، استفاده کنید. به هیچ وجه از کلمات کلیدی محبوب و پر استفاده برای فریب موتور جستجو و خوانندگان استفاده نکنید.

نظر شما

>

یادگیری SEO

مقالات و دروس

عضویت در خبرنامه شرکت نرم افزاری وب مهراز

برای اطلاع از بسته ها ، تخفیف های استثنایی و تازه های ما به خبرنامه وب مهراز بپیوندید.

لطفا شماره همراه صحیح وارد کنید.
لطفا ایمیل صحیح وارد کنید.

مقالات مرتبط

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد